Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławi się i szarpie..


Zioba

Rekomendowane odpowiedzi

a nie macie jakiegoś speca który to ogarnie ? bo taki zabawy i próbowanie chyba nie wpływa korzystnie na motorek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fulki a podrzuciłbyś do BKE ? z góry dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IFI :: Free services

chopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp

silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IFI :: Free services

chopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp

silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady

kureczka wielkie dzięki fulki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IFI :: Free services

chopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp

silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady

kureczka wielkie dzięki fulki :hi:

nie ma za co:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnawiam ten wątek. Dalej mi to auto się dławi i szarpie. W końcu porobiłem pierwszy raz w życiu logi i chciałbym abyście coś powiedzieli na ten temat.

Trochę tam w tym wątku jest namieszane bo to z szwagrem robiliśmy i najpierw mieliśmy tylko dynamiczne a teraz zrobiłem statyczne i basic settings.

Będę chciał jeszcze raz zrobić grupę 011 dynamicznie gdyż wyszło mi duże przeładowanie a potem spada i znów rośnie.

Link do tego tematu co wstawiłem logi:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-260263/

Ogólny opis z co się dzieję z moim autem jest w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie zalałeś czasem bajurki na jakiejś wiejskiej stacji z mega dużą domieszką wody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tankuje na shell v-pover a czasami verve na Orlenie.. Myśle ze nie powinno tam być aż tak złej jakości paliwa...

Denerwuje mnie już troszeczke to auto.. Nie wiem co zrobić z tym przeladowaniem turbiny. Zastanawiam sie nad wymiana wezykow od podcisnienia i popatrzenia na te n18 - n75.. Tylko ostatnio nie mam czasu i dopiero w przyszłym tyg.

Byłem u dwóch mechaników przed kupnem kabla i twierdzili ze jest ok.. A z logow wydaje mi sie ze nie..

Może to ktoś ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...