Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławi się i szarpie..


Zioba

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego sprawdz przewody zaplonowe i swiece mialem to samo przy wymianie silnika ktos madry sciagal mi przewody szczypcami podziurawil i iskra skakala na 3 przewodach szarpal wymienilem mase czesci okazalo sie ze to uszkodzone przewody. pozdrawaim

Przewody zapłonowe w dieslu:facepalm:

Logi na forum i sprawa się wyjaśni:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał na myśli od świec zarowych - wiadomo o co chodzi.

Sprawdź te kable wizualnie czy są całe. I miernikiem czy idzie napięcie w momencie włączenia zapłonu. Odepnij czujnik temperatury zanim będziesz to robił.

Vag nie wykaże usterki świec zarowych.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał na myśli od świec zarowych - wiadomo o co chodzi.

Sprawdź te kable wizualnie czy są całe. I miernikiem czy idzie napięcie w momencie włączenia zapłonu. Odepnij czujnik temperatury zanim będziesz to robił.

Vag nie wykaże usterki świec zarowych.

wysłane z Commodore 64

To niech nie pisze zapłonowe.

Kable od świec żarowych nie mają nic do szarpania silnika już po odpaleniu i odczekaniu minimum 1 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno mi to bedzie napisac ale postaram jak najbardziej obrazowo.zapalam silnik ruszam.zaczynam sie rozpedzac i w okolicy 2 tys moze mniej daje sie slyszec dosc wyraznie z pod maski dzwiek hm tak jakby syczcego powietrza.i w tym momencie wlasnie szarpie i tak posukuje.kiedy sie to uspokoi syczenie ustaje i auto idzie normalnie.tak bym to w skrocie opisal nie wiem czy dosc jasno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, problem jest taki że to wróżenie z fusów bez logów. Może problem z turbo, może z egr, może nieszczelny dolot etc. Logi i będziemy doradzać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te logi to skad mam dorwac jak po polaczeniu wlasnie nic nie wychodzi.trzeba jakos tak dojsc do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro normalnie odpala i dopiero później coś się dzieje to tak jak kolega napisał. Komplet logow musisz zrobić. Laptop kabel i jazda. A jak zrobić masz w dziale diagnostyka

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie apropos kabla i programu.trzeba by chyba najlepiej tego vaga 4.9?skad go porwac najlepiej i jaki kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie apropos kabla i programu.trzeba by chyba najlepiej tego vaga 4.9?skad go porwac najlepiej i jaki kabel?

Viaken.pl

Zresztą w wątku diagnostyka wszystko jest. Poczytaj trochę...

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem ten kabel i postaram się nauczyć robić te logi dynamiczne i statyczne bo żaden mechanik nie chce mi tego zrobić.

Mam nadzieję, że mi wtedy pomożecie. Bo mi już wkręcają, że szukam czegoś czego nie ma. Że auto jest idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak właśnie jest z większością mechaniorow...

Człowiek nieświadomy pojedzie auto zostawi to może coś wymienia albo podmienia kupe kasy skasuja a auto dalej lipa.

Zrobić logi to nie problem. Sam niedawno z tym zaczynałem. Gorzej z analiza tych danych ale tu wiele osób chętnie podpowie co i jak.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyminilem zawor sterujacy turbina n75 i nic nie dalo.zaczyna jechac po czym zaczyna szarpac i sapac takie syczenie spod maski slychac.i chyba bardziej na zimnym silniku to robi niz na cieplym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyminilem zawor sterujacy turbina n75 i nic nie dalo.zaczyna jechac po czym zaczyna szarpac i sapac takie syczenie spod maski slychac.i chyba bardziej na zimnym silniku to robi niz na cieplym.

Zrób tak jak kolega Zioba - kup kabel a nie w zgadywanki wymianki się bawisz

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamowilem wczoraj i czekam wlasnie.ale wiesz wymienilem wczoraj ten zawor bo go mialem wiec chcialem sprubowac.a pisze bo wiesz czasem ktos mogl sie spotkac z czyms takim.jasne bede mial kabel to zobacze co tam mondrego pisze.

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

caly czas wylatuje ten sam blad cisnienie turba.a za to odpowiada pare rzeczy.i jak sie za to zabrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi :

1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.).

2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty).

3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty).

VAG 311.2 w zupełności wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PD 004 się nie robi

wysłane z Commodore 64

Nie robi się BS 004

No o to mi chodziło :P

Nie doczytalem ;)

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo kolego.czekam na kabel jakos bede tp prubowal ogarnac.napewno tu wroce bo sam sobie nie poradze,narazie bardzo dziekuje.

Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi :

1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.).

2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty).

3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty).

VAG 311.2 w zupełności wystarczy.

---------- Post dopisany at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ----------

narazie niewiele rozumiem z tych calych logow i z tych cyferek.zupenie jestem zielony co wogole oznaczaja te cyfry.czarna magia.

dzieki bardzo kolego.czekam na kabel jakos bede tp prubowal ogarnac.napewno tu wroce bo sam sobie nie poradze,narazie bardzo dziekuje.
Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi :

1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.).

2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty).

3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty).

VAG 311.2 w zupełności wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos pokręciliscie z podcisnieniem albo zaslepilisce jakis przewód od podcisnienia i za bardzo wyciąga egr odłącz egr i powinno pomóc jak go zaslepiliscie? mi kiedys jeden węrzyk sie zagioł i to samo miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...