radi 2 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam,o to moj temat z zapytaniem o doladowanie w avj http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/seryjne-cisnienie-doladowania-avj-254983/ daje logi do oceny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to se te same grupy ale robione w innym czasie,jak by bylo cos nie tak to zrobie jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 mogłeś jeszcze zalogować 020 , 031 i 118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 OK zrobie jak bede mial chwile,a z tych logow wynika ze wszystko OK (turbo ,przeplywka i sonda) czy cos nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 czasy wtrysków ok turbo i szczelnosc ok ,przepływka zanirza wiec spróbuj ja umuc jak to nie pomoze to wymien .zrób te logi o których pisał Grzes . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 czasy wtrysków ok turbo i szczelnosc ok ,przepływka zanirza wiec spróbuj ja umuc jak to nie pomoze to wymien .zrób te logi o których pisał Grzes . Na moje oko nic nie zanirza Przy 6000obr. czyta 117g/s czyli przy 6600 spokojnie powinno być 120g/s. Zrób resztę logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 jak jest wszystko ok to poino pokazywac 125-130 g/s . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 troszke zaniza, ja bym sprawdzil rure filtr->turbo, jak jest stara to może się już delikatnie załamywać na podcisnieniu blokując zasysane przez turbo powietrze o tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu jest moja seria to sobie porównaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Krzysiek w tych logach widac ze masz mała nieszczelnoisc . jaka masz korekte w bloku 32? spotkałem sie juz z takimi 150 ze nawet pokazywały w seri 135 g /s a koreta była tylko -1 .wiec do konca to co pokazuje przepływka nie jest wiarygone dlatego zeby stwierdzic stan przepływki sa potrzene korekty z bloku 32 i sczelny układ turbo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 a po czym to stwierdzasz:mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 turbo nie jest w stanie osiagnac wartosci zadanej przez program . sprawdz szczelnosc cisnieniowo .jaka masz korekcje w bloku 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 prawy słupek 115 kanału to program czy wartość osiągnięta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 lewa zadane, prawa osiagane z przeplywka jest wlasnie tak ze nie da 100% pewnosci co do boostu to moj log z przeplywki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM, pokazuje nie raz tyle ile w logu a programu nie mam, seria 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 PIotrek po tych logach wychodzi ze auto masz po progrmie i jest problem z paliwem to znaczy jest go za mało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Po zalaniu pb95 przepływ sie unormowal, wsadzilem też ori sondę która ma dobre napięcia i wymieniłem pompke paliwa na inna uzywke, a programu na bank nie mam, silnik też chodzi ciut na bogato bo sonda po paru km jest czarna i mokra, ale to nie mój wątek nie bd sie rozpisywały ;p Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Dorzucam log 020.031.118 mam nadzieje ze w miare dobrze zrobione VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a te logi z pierwszego postu,tak zeby wszystko razem VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wszystko OK z autem,czy cos nie tak? ewentualnie co moze byc nie tak ,lub do wymiany? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 przepływka za mało mierzy układ wyglonda na szczelny .jaka masz korekte w bloku 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 o ok 10% masz za niski pomiar przepływki, i widać że doładowanie też masz mniejwięcej o tyle za małe, wiadomo że to nie jest liniowa zależność ale zacznij właśnie od przepływki, kup może na próbe jakąś sprawną oryginalną używkę albo pożycz od kogoś i zobacz czy coś się zmieni na lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Czyli przeplywka za malo mierzy,pozatym wszystko OK?,a co do przeplywki to ze za malo mierzy,moze byc winny filtr powietrza,bo jeszcze nie zdazylem go wymienic,ewentualnie przemyc jakims spirytusem przeplywke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Możesz wyjąć filtr na próbę i raz sie przejechać Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się