Marianek_79 0 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Witam!Czy przy wymianie rozrządu trzeba wymontować chlodnice?Dziękuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tw182 1 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 można odciągnąć pas przedni i nie trzeba nic zdejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 no tak. pas zdejmujemy z chłodnica:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Wymiana rozrządu 2.8 APR i można pracować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audikowiec 0 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 wszystko odchylasz na bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Wymiana rozrządu 2.8 APR i można pracować...http://s9.postimage.org/cf79s9te3/APR2_8.jpg dwa razy w tym roku rozbierałem do tego stanu mojego ACK , jak doszedłem że walnąłem się o ząbek na łańcuchu pod jednym deklem. Jestem już wprawiony , rozebranie przodu to 30 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 na łańcuchu czy na pasku?a były jakieś objawy tego przesunięcia o jeden ząbek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 na łańcuchu czy na pasku?a były jakieś objawy tego przesunięcia o jeden ząbek?? na łańcuchu na wałkach . W lutym wymieniałem napinacz i info jakie mialem to zdjęcie że znaki na wałkach mają byc ustawione a pomiedzy nimi 16 rolek łańcucha. Ale to nie do końca tak jest , na jednej głowicy owsze, ale na drugiej 1 i 16 rolka to są liczone te które są już na zewnątrz od znaków. I takim sposobem się walnąłem. Objawy to mniejsza elastyczność, przydymianie na niebiesko , korekty długoterminowe na poziomie -17 % na jednej stronie . A ja szukałem problemu we wtryskach , sondach , dolocie. Jak doszedłęm co jest to myślałem ,że uda się przełożyć o ten jeden ząbek bez rozbierania przodu i całego rozrządu. Niestety nie dało się . Rozłożyłem na nowo wszystko , cały przód i jeden wałek musiałem wykrecić. Blokowała mnie osłona metalowa nad napinaczem ( strona kierowcy) . Na koniec złożyłem już na blokach wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się