tredi 0 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam, Dziś odebrałem autko od mechanika po wymianie pompy paliwa, gdyż wcześniej nie chciał odpalic tylko kręcił rozrusznik. Niby pomogło, ale w dalszym ciągu ciężko odpala, muszę dłużej przytrzymać kluczyk a najlepiej dodać gazu wtedy od razu pali. Dodam tylko, że mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym- co zwalniam na światłach okropnie faluje zanim się ustabilizują-więc przypuszczam niesprawność przepustnicy. Czy przepustnica może również wpływać na problemy przy odpalaniu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Sprawdź przepustnicę pod kątem czystości. Możliwe że jest tak zasyfiona że brud w niej działa jak uszczelniacz i przy rozruchu nie ma powietrza a jak dodasz gazu to wtedy przepustnica się otworzy,puści powietrze i silnk zapala. Falowanie obrotów też może być przez syf w przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanWstydliwy 0 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 1. Diagnostyka 2. Czyszczenie przepustnicy 3. Adaptacja przepustnicy 4. To rośnie jak Pan płaci ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tredi 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Dodatkowo pojawiły się problemy podczas przyśpieszania-poszarpywanie i dławienie-myśłalem, że znowu przepływka ale podmieniłem i to samo, szczególnie na rozgrzanym silniku. Dziwne też , że raz gorzej raz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Wtryski kolego ja bym sprawdził i cewke z przewodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tredi 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 dzisiaj sprawdzałem na VAG-u, przepustnica nie daje się zaadoptować, brak zmian napięcia na potencjometrze przepustnicy, dodatkowo bląd sondy lambda i też nie zmienia napięcia podczas pracy silnika, z tym że ja wymieniałem jakis rok temu, więc może coś na przewodach.No i zwarcie między cewką a przewodami wn, słychac i widać iskrzenie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się