makoA4 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam, obecnie jeżdżę samochodem Opel Astra 2.0 DTI, trzydrzwiowy hatchback. Na forum zapisałem się ponieważ planuję zmienić auto i nie ukrywam, że głównym moim celem jest A4 B5 (najchętniej z Quattro i 1.8T lub 2.8). Pozdrawiam
olek_wroc Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam, Można powiedzieć, że jestem tutaj na "występach" gościnnych ponieważ zamiast Audi jestem posiadaczem Passat'a b5 choć pod wieloma względami bliźniaczego do A4 i A6:) I właśnie dlatego, że tak dużo łączy nasze samochody, a w szczególności ich silniki i nasze zamiłowania do modyfikacji będę z przyjemnością śledził wasz dział z tuningiem diesla :> A może i moja skromna wiedza w zakresie tuningu TDI okaże się komuś pomocna
Pawcio A4 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam mój problem z Audi a4 b6 2.0 benzyna 95 kw tiptronic jest następujący, kiedy odpalam auto na zimnym silniku i zamierzam jechać wszystko w skrzyni przerzuca w jak najlepszym porządku, natomiast jak przejadę 30 km i zmieniam np. z parkingu na drive, bądź na wsteczny to przy tej oto zmianie czuje dziwne szarpnięcia autem. Dodam iz podłączalem je pod komputer i wykazało iż ciśnienie gdzieś na sterowaniu wodzikami (nie wiem jak dokładnie to się nazywa, wiec sorry jak by coś) jest za wysokie. Panowie pomóżcie cóż to może być i gdzie się najlepiej z tym wybrać. Czekam na szybką odpowiedź obeznanych w temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się