dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam, dzisiaj rano wracam sobie elegancko do domu do przejechaniu ok 40km moja Audi A4 B5 1.6+gaz 1996r zgasła. Było to tak: chciałem wyprzedzić samochód zredukowałem do 3 ja do wyprzedania, jestem juz na drugim pasie a tu lipa "stoje w miejscu" jakimś cudem udało mi mi sie wyprzedzic, strasznie traciło na mocy troche szarpało, to przeżuciem na paliwo a tu lipa dalej nic, zatrzymałem sie na poboczu i próbowałem zapalic i niestety nic z tego Jaka może być tego przyczyna? proszę o pomoc. ;(
bojan167 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam, dzisiaj rano wracam sobie elegancko do domu do przejechaniu ok 40km moja Audi A4 B5 1.6+gaz 1996r zgasła.Było to tak: chciałem wyprzedzić samochód zredukowałem do 3 ja do wyprzedania, jestem juz na drugim pasie a tu lipa "stoje w miejscu" jakimś cudem udało mi mi sie wyprzedzic, strasznie traciło na mocy troche szarpało, to przeżuciem na paliwo a tu lipa dalej nic, zatrzymałem sie na poboczu i próbowałem zapalic i niestety nic z tego Jaka może być tego przyczyna? proszę o pomoc. ;( Najlepiej podłączyć auto pod VAGa i sprawdzić błędy-jest dużo możliwości i nikt Ci z fusów nie wywróży:wink:
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 tylko jest problem, odłączyłem aku do ładowania i pewnie będzie lipa co nie?
Mauros88 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 czemu miala by byc lipa? Jak jest blad ktory nie jest sporadyczny to jak najbardziej bedzie zapisany w pamieci mimo ze odpiales aku
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 oki dzięki, jutro podłącze pod VAGa i zobaczymy.
bartek1605 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 sprawdź czy jest iskra na świecy i impuls wtrysku
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 odczytałem błędy VAGiem oto one prosze o pomoc 18010 (P1602) Power Supply (B+) terminal 30 Low Voltage SPORADYCZNY 16502 (P0118) Engine Coolant Temperature Circuit High Input SPORADYCZNY 16486 (P0102) Mass or Volume air Flow Circuit Low Input SPORADYCZNY 17978 (P1570) Engine Control Module blocked SPORADYCZNY 1249- ------- Injector for No. 1 Cyl. (N30) Output Open SPORADYCZNY 1250- ------- Injector for No. 2 Cyl. (N31) Output Open SPORADYCZNY 1251- ------- Injector for No. 3 Cyl. (N32) Output Open SPORADYCZNY 1252- ------- Injector for No. 4 Cyl. (N33) Output Open SPORADYCZNY
ja74687 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 O o o sporo tych błędów, skasuj wszystkie te błędy i zobacz co się będzie działo, ale sprawdź przy okazji wtryskiwacze bo błędy 1249-1252 mówią o wtryskiwaczach. zobacz ciśnienie paliwa, zobacz też immo bo też błąd o uszkodzeniu wyskoczył Skasuj je i spróbuj zapalić potem znowu zczytaj błędy i wklej
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 Skasowałem błędy, próbowałem odpalić i dalej nic, błędy już się nie pokazały, czuć wszędzie paliwo, wydaje mi się że coś z prądem to będzie związane tylko nie mam pojęcia co...;/
krzysaudi Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Rozrząd miałeś dawno robiony ?? Czy przy zmianie z wyższego biegu na 3 nie doszło do zmielenia wnętrza w głowicy ??
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 niee no co Ty:D patrzyłem na rozrząd bo tez myślałem ze może przeskoczył albo co gorsze urwał sie pasek, ale jest ok. Może to kable cewka? jakieś przekaźniki? bezpieczniki? co o tym myślicie? do mechanika dam go dopiero po nowym roku niestety... może do tego czasu cos mu sie odwidzi.
Mauros88 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 sprawdz wlasnie sobie swiece i cewke. Jak wykrecisz swiece jest sucha czy mokra?
dragonstyle Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 oki sprawdzę, nie wiem czy są mokre czy suche bo dziś nie miałem czasu za bardzo.. dopiero jutro coś będę działał. Ale jak pisałem wczesniej to paliwo czuć wszędzie. to ja obstawiam że będą mokre
Andrzej07 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 sprawdż połaczenie cewki z koputerem czy kostka dobrze siedzi......mi gazownicy właśnie takowa koste roz.... i miałem zagadke jak auto staneło mi w "polu"
dragonstyle Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam, no i sprawdziłem te świece. nie ma iskry i są mokre, tylko nie wiem jak sprawdzić cewkę. Nie wiem do czego sie przyczepic
ja74687 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ty w 1,6 masz chyba kopułkę i palec (nie jestem pewny na 100%) jak to masz to zobacz w jakim to jest stanie
dragonstyle Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 No fakt jest i kopułka xd jutro spróbuje sie do niej dostać bo dostęp jest normalnie.... masakra...
wojtek26 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Sprawdz czy dochodzi napięcie do czujnika Halla w aparacie ewentualnie on padł i dlatego nie masz iskry.
dragonstyle Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 tzn mam aprawdzic ten czujnik halla co znajduje sie z przodu czy z tył silnika ?
bartek1605 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Halla masz w aparacie zapłonowym najpierw zerknij czy palec i kopułka się nie skończyła, następnie KWN i cewka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się