Andrzej B7 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 :banan:Różne kody się powtarzają ale kod BNA to chyba nie za często , proszę o odpowiedzi i szczęśliwego nowego ROkU 2013 dla wszystkich klubowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam3009 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 ja tez juz pytałem ale cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a co tu myslec...silnik jak kazdy inny 2.0TDi. tylko ze 136km...pracuje jak kazda inna 16to zaworowa jednostka,pali jak kazda inna sprawna jednostka w zaleznosci od nogi...fajna sieczkarnia do puki nic sie nie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRUNO 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam Też od niedawna jestem posiadaczem 2.0 TDI BNA, i czytając te wszystkie informacje dot pompy oleju już osiwiałem z wrażenia. Ciekawe czy i w tym modelu jest taki sam problem. Czy napewno ta jednostka jest 16 zaworowa ?? Jeśli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia na temat tych "komarów" to proszę o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 8 - zaworowy był silnik o oznaczeniu BPW twój BNA jest 16 zaworowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan1986 1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 dokładnie BNA to 16V, cierpiący na wszystkie bolączki 2.0 TDI 16V 136-140 KM, BRUNO wpadnij w czwartek na spota do mostów to się wszystko obgada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRUNO 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam Ponownie milo ze ktos z Płocka:) Wpadne napewno tylko o ktorej ? ---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:11 ---------- Czytając te opinie już szukam jakiegoś dawcy "komara" dla siebie. Co proponujecie jaki wybrać typ z tych 140 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarcu1 0 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Już szukasz? A to już coś nie tak? Bo jak się boisz za wczasu, to może lepiej od razu auto sprzedać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej B7 0 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Witam Ponownie milo ze ktos z Płocka:)Wpadne napewno tylko o ktorej ? ---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:11 ---------- Czytając te opinie już szukam jakiegoś dawcy "komara" dla siebie. Co proponujecie jaki wybrać typ z tych 140 KM ? Kolego sąsiad kupił A3 1.9 TDi , już wymieniał dwu mas , kierownice staneły na turbo 140000 tyś. przejechane 2002 rok od rodziny kupiony. Kolega pracuje w Niemczech mówił mi że w Pasatach te 2.0 TDi są sporo gorsze . A4 2.0 TDI ma sam chwali sobie 260000 tyś i wporządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się