Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat B5 AWX 130km 2000r szybka pomoc - LOGI DO ANALIZY


SkOs

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka paliwa jest tragiczna, poza zakresem. Powinna wynosić w okolicach 4.0 a u Ciebie jest 11.0. Zapewne tutaj leży przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

panowie problem z kolegi passacikiem - brak mocy

po zakupie chodził dobrze, po wymianie oleju rozrządu i regeneracji turbiny nie ma mocy

logi:

STATYCZNE:

001

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

023

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

018

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

000

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

STATYCZNE BS

000

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYNAMICZNE :

001

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

000

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Za wnikliwą analizę dziękuję :D

Liczymy na szybka pomoc przyjaciele !

Pozdrawiam

Wyglada ze przeplywka cos swiruje pawiana, mierzy duzo za duzo, a turbo laduje ok. zaczal bym od podmiany na inna. Wiecej info od bardziej doswiadczonych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo w 2000r AWX-ow nie bylo. Po numerze sterownika podchodzi mi pod AVF-a. Dziwne. Podaj VIN Auta to zobaczymy co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popmpowtryski nie byly wymieniane, bylem u mechanika ktory wymienil sruby trzymajace pompowtryski poniewaz dwie z nich sie urwaly z niewiadomych przyczyn, ale nie mysle zeby mechanior podmienil pompy. Hmm z drugiej strony, przy kupinie samochodu wszystko gralo i spiewalo czyli samochod jechal jak nalezy i wydawal sie na cacko, ktore okazalo sie niesprawne do konca <lol> wiec mozliwosc jest ze pompy moga byc nie od tego modelu i dlatego samochod strasznie zamula? mimo ze jakies 3 tyg temu chodzil rakietowo ? heh

---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ----------

Vin Auta : WVWZZZ3BZ1P056778 Nie wiem czy to 0 to jest zero czy O ale prawdopodobnie 0 ;) heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wczesniej bylo OK to w aucie zostalo zrobione cos o czym nie wiesz albo nie chcesz o tym napisac ... ;)

P.s czy po wymianie srub od pompek auto dobrze jechalo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem temu Panu rozrząd oczywiście na blokadach a nie na oko a części komplet INA + pompa SKF przy blackhole. Z tego co wiem właściciel tego pojazdu czyt.Blackhole :) oddał auto do mechanika bo przed wymianą rozrządu pękło mu mocowanie wałka rozrządu na pół ponieważ jedna śruba się zerwała i wałek pod pracą wyłamał dalszą część. A czy tamten mechanik nie podmienił pompowtrysków to kto to wie? raczej wątpie gościa znam i się wydaje uczciwy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Po wymianie tych srub auto dalej dobrze jechalo, moze nie az tak jak przed tą awarią ale po nacisnieciu pedalu gazu dobrze sie zbieralo i bylo te przyspiesznie, w tym momencie auto po dodaniu gazu nawet na postoju tak jak by rozkreca obroty, lecz nawet na wiekszych obrotach nie ma szału, to poprostu muł jezdzacy.

No i jakos duzo mi te auto pali, to wina pompowtrysków? he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiaj z powrotem Passata tam gdzie robiłeś turbo i powiedz że od tamtej pory nie chce się wkręcać jako gwarancja bo rozrząd nie ma tu nic do rzeczy w tej chwili wcześniej w ogóle był przestawiony na maksa w lewo na wałku po wymianie i ustawieniu na punkty wszystko na znakach śruby na kolę zębatym wałką rozrządu wróciła na środek regulacji. Auto na 100% ładnie chodziło na początku przy kupnie i ładnie pracowało do momentu wyciągnięcia turbiny 0 problemów z przyśpieszeniem czy wkręcaniem się na obroty. Poprostu wirnik ocierał przy spadających obrotach o obudowę. Jeszcze te spalanie podobno na poziomie 11/100.. Może i ten soft by załatwił sprawę hmm Ale pompki i tak będą po mojemu już wymęczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...