spanky Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 dzięki za odpowiedz płynu nie ubywa bo często sprawdzam, olej też bez zmian dam znajomemu to mi podmieni pompki tylko muszę się ustawić w kolejce bo zawsze ma dużo aut do roboty samemu raczej tego nie zrobie widziałem na forum fotostory co jak i od czego zacząć ale mam obawy że cos zrobie nie tak.Jak podmienie zrobie logi i wzrzuce na forum.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2008, 14:16 _________________________________________________witam ponawiam mój temat jestem na wakacjach auto stoi u mechanika który posprawdzał wszystko na kompie i porozbierał trochę długo mu zeszło zanim wykluczył koło dwumasowe, powiedzaiał mi przez telefon jak nie będzie pewien to się nie podejmie naprawy ale po ciężkim dniu stwierdził że to pompowtryskiwacze powodują te drgania moje logi są powyżej mechanik mi powiedział że trzeba wymienic dwa PD drugi i czwarty czy waszym zdaniem konieczna jest wymiana dwóch pompek czy wystarczy tylko na drógim cylindrze? niech podmieni najpierw na jednym i zobaczymy jak sie rozloza korekcje ....
Kit Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 dzięki zaraz do niego dzwonie.PS: Szkoda mi trochę pakowac kasę w dwie pompki jak może jedna wystarczy
lukaszr Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Mam nadzieję, że posprawdzał wszystkie połączenia przy PD itp żeby mieć czyste sumienie i takie coś wyeliminować ?
Kit Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 raczej tak goś długo pracował w w warsztacie Audi i już przerabiał to wiele razy (dwumasy wtryski itd..) tylko mówił że najwiekszy problem to było sprawdzic czy to dwumas czy PD.
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 raczej tak goś długo pracował w w warsztacie Audi i już przerabiał to wiele razy (dwumasy wtryski itd..) tylko mówił że najwiekszy problem to było sprawdzic czy to dwumas czy PD. i jak juz po wymianie pompek ?
Kit Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Dwie pompki wymienione miały inne oznaczenia niż te w aucie ale korekcje sa ok autem już nie trzęsie chodzi tak jak kolegi passat z silnikiem AWX jeszcze rozrząd mechanik kończy i auto gotowe dzięki spanky że mie skierowałeś na te pompki to była trafna diagnoza pozdro.
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Dwie pompki wymienione miały inne oznaczenia niż te w aucie ale korekcje sa ok autem już nie trzęsie chodzi tak jak kolegi passat z silnikiem AWX jeszcze rozrząd mechanik kończy i auto gotowe dzięki spanky że mie skierowałeś na te pompki to była trafna diagnoza pozdro. no to super ...
Kit Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Też się ciesze nie wszyscy maja tyle szczęścia zaczynają od poduszek,złącza elastycznego,dwumasa a na końcu okazuje się że to pompki ale każdy przypadek jest inny mi sie udało za pierwszym razem to zasługa mechanika który wykluczył dwumasa i pozostałe rzeczy no i oczywiście ludzi z waszej stronki.pozdro
letallec Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Dwie pompki wymienione miały inne oznaczenia niż te w aucie ale korekcje sa ok autem już nie trzęsie chodzi tak jak kolegi passat z silnikiem AWX jeszcze rozrząd mechanik kończy i auto gotowe dzięki spanky że mie skierowałeś na te pompki to była trafna diagnoza pozdro. A masz moze te oznaczenia? Warto by sie przyjrzec roznicom, bo kilka osob jeszcze narzekalo na telepanie, wiec moze tu pies pogrzebany.
Kit Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2008 jak tylko odbiore auto to napisze bo mechanik jeszcze rozrząd konczy robić u niego są dwie stare pompki i spisane nowe
letallec Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ak tylko odbiore auto to napisze bo mechanik jeszcze rozrząd konczy robić u niego są dwie stare pompki i spisane nowe czekamy z utęsknieniem
Kit Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Niestety nie mogłem wcześniej napisać miałem problemy z internetem . Moje pompki w aucie miały oznaczenia: 038 130 073 AN to są oznaczenia nowych wtrysków 038 130 073BQ wymienione zostały tylko dwa ale wszystko jest ok silnik chodzi jak zegarek a nawet wydaje mi się że mocy przybyło i przede wszystkim w środku jest o połowę ciszej wiem że te wtryski nowe które zostały wstawione są od 2.0 TDI 140 KM ale jak zapewniał sprzedawca co się potwierdziło jest wszystko w porządku.
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Niestety nie mogłem wcześniej napisać miałem problemy z internetem . Moje pompki w aucie miały oznaczenia: 038 130 073 AN to są oznaczenia nowych wtrysków 038 130 073BQ wymienione zostały tylko dwa ale wszystko jest ok silnik chodzi jak zegarek a nawet wydaje mi się że mocy przybyło i przede wszystkim w środku jest o połowę ciszej wiem że te wtryski nowe które zostały wstawione są od 2.0 TDI 140 KM ale jak zapewniał sprzedawca co się potwierdziło jest wszystko w porządku. to przy jakims przyplywie gotowki wymienil bym jeszcze dwie pozostale pompki zeby wszystko bylo cacy ....
Kit Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 tak mam zamiar zrobić w wrześniu będę w Polsce to dokupię jeszcze dwa bo nie wiem ile te stare pociągną przy dwóch nowych.
nivre Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Kolego Kit, możesz napisać jakiej firmy założyłeś termostat? Tak mnie zastanawia temperatura paliwa - czy 80 stopni to nie za dużo? Ile powinna wynosić temp. paliwa dla wersji z chłodniczką paliwa?
kazuyaet Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Miałem taki sam problem jak kolega w temacie. Po wymianie pompowtryskiwacza wszystko wróciło do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się