piotek_m Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Witam wszystkich, mam taki problem z ukłądem chłodzenia. Po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka na zbiorniku płyny z poziomu minimum wraca do poziomu maksimum. Robi straszne ciśnienie. Chłodnica nie za bardzo jest ciepła. Przed odkręceniem korka wąż który idzie od góry do chłodnicy po prawej stronie jest tak twardy ze nie mozna go scisną a po odkreceniu korka mięknie. Przy tym też temperatura na wskaźniku w liczniku nie jest większa niz 70 stopni nigdy. Jeden mechanik stwierdził ze uszczelka głowicy do wymiany bez patrzenia na nic innego. I stad prosze o jakąć porade bo wymiana uszczelki to nie mały koszt. Dzieki
.Pablo. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Niestety mechanik ma rację. Padła uszczelka pod głowicą. Podjedź gdzieś na warsztat i sprawdź płyn chłodzący na zawartość splin. Ewentualnie korek zbiorniczka wyrównawczego ale to mało prawdopodobne.
piotek_m Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 korek własnie wymieniłem, bo myslałem ze to cos pomoze a nie było to duzy koszt, czytałem o testerach płynu i poszukam jakiegos mechanika który by go miał... A jak myslicie koszt wymiany uszczelki i pewnie planowania głowicy zamknie sie w 2 tys??
radioo11 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 jesli glowica nie pekla to tak zmiescisz sie w 2tys.plamowamie glowicy to okolo100zl uszczelki rozrzad olej plyn chlodniczy okolo 800 docieranie zaworow okolo100 u mnie w okolicy robocizna to okolo500zl
piotek_m Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Kurcze a rozrząd wymieniałem 2 miesiace temu bo to niedawno kupiony samochód czyli znów cały do wymiany??
egon@ Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Czemu do wymiany (dwu miesięczny rozrząd ) po złożeniu głowicy ustawią na nowo i będzie latać.
radioo11 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 nie to masz nowy to rozrzad zostaw
piotek_m Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 no autko u mechanika, zrobiłem test na obecnosc spalin i wyszlo ze sa, i reszta objawód potwierdziła ze uszczelka wiec głowica jest własnie robiona... dzieki
nyper Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 nieomieszkaj dać znać czy pomogła naprawa
SotoM Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 jak juz robisz głowice to niech wymienia prowadnice zworowe i uszczelniacze...to taka poradka. po co bo założe sie ze zawory w prowadnicach bujaja sie na boki a nie powinny przede wszystkim zawory wydechowe...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się