Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Poduszki silnika???Prośba o pomoc.


Johanus

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o jazdę na sypiącej się tarczy sprzęgłowej to ja bym nie ryzykował. Jak utworzą się rysy na kole dwumasowym lub docisku (efekt podobny do zużytych tarcz hamulcowych) to dopiero wtedy są koszty naprawy. Ponadto sprzęgło jest elementem bardzo wysokoobrotowym i gdzy czujesz już takie drgania to przy słabym silniku może być gwoździem do trumny przy dłuższej jeździe. Wszystko zależy jak bardzo jest ono zniszczone ( drgania ), możesz zaufać jakiemuś mechanikowi i jeździć przez tysiąc km lub więcej z myślą czy wytrzyma lub je poprostu wymienić i mieć najniższe możliwe koszty i spokojną głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientujecie sie jaki jest koszt wymany sprzegła? i od razu spytam o koszt wymiany klockow plus tarcz?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 08:14 _________________________________________________I jeszcze mam pytanko odnosnie sprzegła:

czy w wypadku gdy odczuwam drgania po delikatnym nacisnieciu ( a w zasadzie dotyku) pedału sprzegla moze byc to przyczyną w czasie jazdy latania drazka zmiany biegow oraz drgan auta?Chce sie upewnic aby nie wydac kasy na sprzeglo czy co gorsza dwumasa.

2. Jaki objaw jest z ta plecionka?czy to na postoju tylko szarpie czy w czasie jazdy także?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientujecie sie jaki jest koszt wymany sprzegła? i od razu spytam o koszt wymiany klockow plus tarcz?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 08:14 _________________________________________________I jeszcze mam pytanko odnosnie sprzegła:

czy w wypadku gdy odczuwam drgania po delikatnym nacisnieciu ( a w zasadzie dotyku) pedału sprzegla moze byc to przyczyną w czasie jazdy latania drazka zmiany biegow oraz drgan auta?Chce sie upewnic aby nie wydac kasy na sprzeglo czy co gorsza dwumasa.

2. Jaki objaw jest z ta plecionka?czy to na postoju tylko szarpie czy w czasie jazdy także?

Odnośnie sprzęgła, to ja też mam leciuteńkie drgania pedału pod nogą na wolnych obrotach, sprzęgło bierze wysoko, pod koniec skoku, przy ruszaniu nie szarpie, wszystko poza tym ok, mechanior powiedział że jeszcze dłuuuugo pojeżdżę, bo go pytałem czy to sprzęgło się kończy.

Buda raczej nie drży, tzn. jest jak w dieslu...

Dołączam się do pytania o koszty wymiany sprzęgła (AFN/AVG) i ewentualnie dwumasa (ile materiały i ile robota).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...