ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Koledzy mam mały problem bo od strony wewnetrznej cos zle scieraja mi sie klocki z przodu ;/ Mam klocki TRW i kiedys zauwazylem że od strony zewnetrznej zostawia mi rdze na tarczy ok 1cm wiec przelozyłem do strony wewnetrznej te klocki a z wewnetrznej na zewnetrzna. I teraz z zewnetrznej scieraja sie rowniutko a wewnetrznie zostawia mi znowu rant i to wiekszy niz z zewnatrz;/ Dodam że wszytsko jest dobrze przesmarowane, nic nie blokuje;/ I dzieje sie to na obydwu stronach tak samo;/ Przyczyna może byc wina klockow? jakiej formy polecacie kupic?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ferodo, Ate, TRW, Bosch, Mintex, Pagid, Jurid do wyboru do koloru najlepiej bedzie jak podmienisz zestaw na 288mm albo w miare mozliwosci 312mm
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 A tarcze mam tez zmienic? Jeszcze nie sa zjechane za bardzo i mysle że pojezdzi na nich jeszcze troche.. te wymiary co podałes to jest szerokosc klockow tak? Ja mam zwykle bez czujnikow... i szczerze to nie wiem jaki rozmiar jest w a4 1z 90 koni rok 96
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 to nie jest szerokosc klocka tylko średnica tarczy u Ciebie jest 280mm tarcza solid jezeli masz tarcze w przyzwoitym stanie mozna je lekko "liznac" na tokarce
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 To tarcze zostawie tylko te klocki musze jak najszybciej zmienic żeby mi tarczy nie zepsuło bo krzywo sie scieraja;/ Kolego a ten rozmiar 288mm klockow powinien mi wejsc na moja tarcze???
grucha1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 jak chcesz klocki to tylko takie co ci kolega devastation poleca, wcześniej miałem oryginały ATE i było ok a teraz mam jakieś tam i piszcza jak holera
otomsono Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 To tarcze zostawie tylko te klocki musze jak najszybciej zmienic żeby mi tarczy nie zepsuło bo krzywo sie scieraja;/ Kolego a ten rozmiar 288mm klockow powinien mi wejsc na moja tarcze??? To nie jest rozmiar klocków tylko tarcz.
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 WIem wiem.. Kupie ktores z tych co mi devastation polecił tylko dalej nie rozumie o co chodziło z tym rozmiarem 288mm lub 312mm skoro mam srednice tarczy 280mm ... ??
MATIUS Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 szukaj klocków pod swoje tarczę 280mm masz wen czy pełne? mam klocki Ferodo i nie nażekam rozmiar tarcz 280/22 went
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Mam pełne tarcze.. niestety wentylowane mi nie zmieszcza sie na moje prowadnice;/ bo patrzyłem i nie ma tam miejsca bo na styk pasuje ta pełna;/ Tylko nie moge zczaic dlaczego mi tak krzywo bierze od wewnetrznej strony;/ czy klocki sa za twarde, czy krzywo sie zaczely scierac i tak juz zostało..?
otomsono Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 WIem wiem.. Kupie ktores z tych co mi devastation polecił tylko dalej nie rozumie o co chodziło z tym rozmiarem 288mm lub 312mm skoro mam srednice tarczy 280mm ... ?? Pisał o tym, że możesz wymienić cały zacisk pod większe tarcze, w tym przypadku przesiadka z Twoich 280 na 288 lub 312(przy tych ostatnich chyba musi być felga min. 16")
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 AAAA.. czaje juz No jak bym okazyjnie gdzies kupił zaciski, prowadnice, tarcze np ta 288 to by było super.. bo szczerze to na tych co mam teraz szału nie robi przy hamowaniu;/
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 chodziło o0 zmiane układu hamulcowego na bardzoiej skuteczny u Ciebie na przodzie jest zacisk TRW oznaczenie klocka GDB1266
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Koledzy czyli bez problemu moge szukać zaciskow i prowadnic na tarcze 288mm? najlepiej wentylowana.. tylko dodam że mam felgi 15stki... Zmieszcza sie tam te zaciski wieksze?
otomsono Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 288 tak, a 312 prawdopodobnie nie, niech się inni wypowiedzą.
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 A moze tylko wystarczyło by wymienic prowadnice na szersza tarcze a zacisk zostawic stary? Ktos zmieniał na wieksze tarcze? to podpowiedzcie co musze wymienic a co zostawic żeby wszytsko bylo zgrane...
Illuminator Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 pod 15 fele wchodzi 288 bez problemu, więc możesz śmialo wkładać hamowanie się poprawi
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Koledzy czyli bez problemu moge szukać zaciskow i prowadnic na tarcze 288mm? najlepiej wentylowana.. tylko dodam że mam felgi 15stki... Zmieszcza sie tam te zaciski wieksze? 288/25mm wchodzi pod 15" 312/25mm juz nie ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ---------- A moze tylko wystarczyło by wymienic prowadnice na szersza tarcze a zacisk zostawic stary? Ktos zmieniał na wieksze tarcze? to podpowiedzcie co musze wymienic a co zostawic żeby wszytsko bylo zgrane... musisz wymienic: tarcze, klocki i zaciski z jarzmami
ziomek0101 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ok dzieki Jak znajde w okazyjnej cenie to wszystko to wymienie.... A jak bedzie cena kosmiczna to wymienie same klocki
BUGS Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 jak chcesz klocki to tylko takie co ci kolega devastation poleca, wcześniej miałem oryginały ATE i było ok a teraz mam jakieś tam i piszcza jak holera dokładnie tak jak grucha1 pisze, bierz ATE będziesz zadowolony... ja mam tarcze ATE i klocki ATE, na przodzie i z tyłu do tego 312tarcze i hamowanie jest idealne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się