Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AIR BAG przełącznik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatno chciałem vagiem wyłączyc air bag pasazera niestety nie mogę nie wiem dlaczego wchodze w air bag potem adaptacje i koniec gdy wchodze w pole 01 nic nie moge zrobić

air4.jpg

<br /><br />

air5.jpg

<br /><br />

Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc. Jeszcze jedno auto miało wymieniony sterownik airbag na taki sam te same numery poduszka pasażera tez byla wymieniona tylko ze inne numery moze to jest problem??? ale tak wszystko gra

Z klopotami z wyłączeniem air bag vagiem postanowiłem zamontować wyłącznik air bag i tu pytanie zy np moge zastosować taki wyłącznik z alfy czy renault????????? Potrzebne mi jest wyłączenie poduchy żeby dziecko mogło siedziec z sprzodu

Podrawiam

Opublikowano

Kolego mam identyczny problem co ty, też nie mogę wyłączyć poduszki vagiem i chciałem założyć jakiś wyłącznik, ale widzę że na tym forum nie ma osób które potrafią nam odpowiedzieć, i pewnie skończy się tak że wypne poduszkę na kostce i tyle. już myślałem żeby całą instalacje airbag z polifta wrzucić ale niewiem czy zdało by to egzamin.

Opublikowano

a posiadacie pełny full Vag czy nie :wink:

Opublikowano

Co znaczy pełny full vag?

Opublikowano

chodzi o pełny vag

jak wciśniesz w na samym początku informacje o vag to pisze full registed na zielono czy nie

Opublikowano

A niewiem nie patrzyłem. A jak ma pisać?

Opublikowano

ma pisać tak jak mówiłem na kolor zielony full registed cos takiego :decayed: na początku masz shareware a na samym już na zielono full :decayed: jak ty masz bo jak masz nie pełną to wtedy może sie nie da wyłączyć poduszki mam na chomiku full 311.2 gdyby co to pisz

Ross-Tech: VAG-COM Tour: Activation

Opublikowano

ja odłączyłem wtyczke i mnie wnerwia ta kontrolka kolego grippen jak byś był tak dobry to zassał bym program od ciebie:)

---------- Post dopisany at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ----------

boja chyba nie mam fulla

Opublikowano

I co Panowie jakieś postępy??

Ja gromadzę schematy podłączeń starego sterownika i sterownika z polifta z wyjściem na wyłącznik i chyba zrobię przekładkę sensora...

wrzuciłem temat też na elektrodę może tam magicy coś doradzą...

Opublikowano

dzięki grippen za pomoc kurcze żle spojrzałem ja mam jednak tego fula i niestety coś jest nie tak bo nie mogę wyłączyć poduszki vagiem :(

Opublikowano
Witam

Ostatno chciałem vagiem wyłączyc air bag pasazera niestety nie mogę nie wiem dlaczego wchodze w air bag potem adaptacje i koniec gdy wchodze w pole 01 nic nie moge zrobić

http://s2.postimage.org/89yxmo6xh/air4.jpg

<br /><br />

http://s14.postimage.org/8rm6xvlfx/air5.jpg

<br /><br />

Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc. Jeszcze jedno auto miało wymieniony sterownik airbag na taki sam te same numery poduszka pasażera tez byla wymieniona tylko ze inne numery moze to jest problem??? ale tak wszystko gra

Z klopotami z wyłączeniem air bag vagiem postanowiłem zamontować wyłącznik air bag i tu pytanie zy np moge zastosować taki wyłącznik z alfy czy renault????????? Potrzebne mi jest wyłączenie poduchy żeby dziecko mogło siedziec z sprzodu

Podrawiam

Nie wiem jak wygląda wyłącznik z alfy czy renault, jeśli jest dwu obwodowy to tak, należy rozłączać obie linie jaśka, jeśli jednoobwodowy dałbym przekaźnik, jako alternatywę dla jaśka daj rezystor 2.2Ohm 1W powinien wystarczyć

Opublikowano

dzieki sgx chyba jak zrobi sie ladniej to zamontuje ten przelocznik bo wkurza mnie ta kontrolka szczegolnie w nocy:)

Opublikowano

Panowie wymyśliłem coś takiego.

WY_CZENIE_PODUSZKI.jpg

Opublikowano

bidzio1 jezeli to dziala to ja pisze sie na to

Opublikowano

Wykonałem to na podstawie informacji jakie otrzymałem na forum i od elektryków. Konkretnie chodzi o ten opornik zeby wstawić w obwód zamiast poduszki. A przekaźniki są do przerzucania sygnału z poduszki na rezystor. Jeszcze nie jest to zamontowane ale powinno zdać egzamin. Bo przekaźniki odcinają całkowity obwód do poduszki. Więc zostaje wyłączona. Jedynie muszę sprawdzić jeszcze czy włącznik będzie podawał plus czy minus do sterowania przekaźników. Ale to jak już będę miał włącznik. Ale to już szczegół.

Opublikowano

czekam na wynik twojej pracy bo mnie dobija juz ta kontrolka

Opublikowano

Nie wiem jak taki z audi wyłącznik działa, ale w nowych jest trochę inaczej - padsw jest najczęściej 2obwodowy i ma w sobie oporniki podając różne napięcie w zależności od stanu. Dzięki temu airbag może diagnozowanie jego stan, jeśli chcesz używać tego switch a (taki chyba w b6/7 byl) sprawdź na schematach jak był podłączony do Airbaga był chyba nawet wątek w diy jak go aktywować

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

W b5 też steruje oporami. Ale już go przerobiłem żeby zamykał i otwierał obwód. Z tym że na on zamyka obwód i na off otwiera. Ale będę miał chwilę to przysiade i pomyślę na nowo jak to zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...