ekran Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam, Od ostatniego VAGowania minął ponad rok, więc postanowiłem sprawdzić swoją A4-kę (rok produkcji 2000, przebieg 309 000 km). Z moją skromną wiedzą dostrzegam, że coś jest nie tak z EGR i chyba z przepływomierzem? Jeśli chodzi o codzienne użytkowanie to auto nie wykazuje żadnych niepokojących objawów. Niestety widzę, że nie zrobiłem loga dynamicznego grupy 007, jak trzeba będzie to go dorobię jutro. Czekam na diagnozę.... Statyczne: Log (000s) Log (001s) Log (003s) Log (004s) Log (007s) Log (011s) Log (013s) Dynamiczne: Log (000d,001d,004d) Log (003d) Log (004d,008d,010d) Log (011d) Log (013d) Basic: Log (000bs) Log (003bs) Log (011bs)
ekran Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 egr zaslepiony lub nie sprawny . Dzięki za odpowiedź. EGR zaślepiony nie jest, więc wygląda na to, że nie działa. Coś jeszcze, czy to może on ma wpływ na przepływomierz?
german81 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 przez to ze EGR nie działa przepływka mierzy w próbie statycznej ok 400mg .
ekran Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Wszystko jasne. Jeszcze raz dzięki za pomoc!
Sztomel Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Nie ma żadnej potrzeby robić 007 w próbie dynamicznej bo pomiary można wykonać dwa : na zimnym i na rozgrzanym silniku i to wystarczy w zupełności chyba, że widzisz w czasie jazdy jak na zegarach skacze temperatura to wtedy owszem - log dynamiczny wykonany od odpalenia zimnego silnika aż do przejechania około 10-12 km kiedy to silnik już spokojnie powinien osiągnąć temperaturę roboczą nawet przy ostrych mrozach ale u Ciebie trzyma wartość zadaną więc jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się