Stolkien Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam. ukazały mi się 2 błędy w sterowniku ECU. generalnie to sądzę że problem leży w podciśnieniu ale w sumie warto zapytać.. Pacjent : A4 2.0 TFSI BGB Quattro 2005 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 101992 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3208 /min Load: 86.2 % Speed: 46.0 km/h Temperature: 78.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V 004688 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal Freeze Frame Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 101992 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3784 /min Load: 80.4 % Speed: 54.0 km/h Temperature: 78.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.351 V
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 1. nieszczelność układu doładowania , uszkodzony zawór regulacji doładowania , uszkodzony zawór upustowy lub turbina sterownie WG 2. ten błąd odnosi sie do pierwszego: turbo nie realizuje zadanego ciśnienia
Stolkien Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 DZIEKI DEV. wlasnie odkąd kupilem auto mam wrazenie ze nie ciągnie od samego dołu tylko ok 3000
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 zawór DV siadł, na moje oko tutaj masz link, może sie okazac że masz taki sam: Zawór DV obejściowy VW 1,4 2,0 TFSI 06H145710D (2863987159) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Stolkien Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 w 1.8T tez mi siadł. wyciągne zobacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się