Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w identyfikacji usterki...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

ukazały mi się 2 błędy w sterowniku ECU.

generalnie to sądzę że problem leży w podciśnieniu ale w sumie warto zapytać..

Pacjent :

A4 2.0 TFSI BGB Quattro 2005

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 101992 km

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 3208 /min

Load: 86.2 %

Speed: 46.0 km/h

Temperature: 78.0°C

Temperature: 4.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 14.224 V

004688 - Fuel Level too Low

P1250 - 008 - Implausible Signal

Freeze Frame

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 101992 km

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 3784 /min

Load: 80.4 %

Speed: 54.0 km/h

Temperature: 78.0°C

Temperature: 4.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 14.351 V

Opublikowano

1. nieszczelność układu doładowania ,

uszkodzony zawór regulacji doładowania ,

uszkodzony zawór upustowy lub turbina sterownie WG

2. ten błąd odnosi sie do pierwszego: turbo nie realizuje zadanego ciśnienia

Opublikowano

DZIEKI DEV. wlasnie odkąd kupilem auto mam wrazenie ze nie ciągnie od samego dołu tylko ok 3000

Opublikowano
Opublikowano

w 1.8T tez mi siadł.

wyciągne zobacze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...