sławek85 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Mam pytanie .Przy kolektorze ssącym w silniku[ASN]A4 3.0 po miedzy osłoną a pompą wspomagania jest umieszczone takie [plastikowe bańki]podłączone są do tego przewody podciśnienia. Jeśli jeden z nich jest przerwany czy ma to na coś wpływ? Dziś to zauważyłem i pytam.
german81 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 silnik dostaje lewe powietrza i pewne podzespoły zasilane podcisnieniem moga nie działac poprawnie .
sławek85 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 A czy to morze powodować wolniejsze wchodzenie w obroty?
aro51 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Trochę pewnie tak, steruje to zmienną długoscią dolotu. Jeśli słabo się wkręca można w ASN zajrzeć w katalizatory.
Kaiser26 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Potwierdzam, że to ma wpływ . U mnie przy jednym swojego czasu pękniętym silnik nie miał tak mocnej "góry" bo na dole nie wyczuwałem nic ale przy 5k rpm różnica troszkę*była. Katalizatory to osobna sprawa i sam czekam aż poczuję "zgniłe jajo" z wydechu to od razu jakaś przeróbka będzie bo to ważne jak najbardziej aby drożne były:)
sławek85 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zmieniłem przewód i jest ok. A czy a tłumiku są jakieś klapki lub coś sterowane podciśnieniem?
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Chyba tylko w S4 B6 są klapki na wydechu sterowane podciśnieniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się