jhammer Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Witam. Na początku nie pryskał mi płyn przez tylny spryskiwacz. Przeczyściłem igłą dysze i pomogło. Dziś jednak przy okazji innej naprawy i zdjętej tapicerki z klapy, zauważyłem że płyn cieknie mi przez mechanizm wycieraczki. Rozkręciłem go i przeczyściłem cały tor płynu i drożność się jeszcze polepszyła, ale płyn przy spryskiwaniu wciąż cieknie do wewnątrz mechanizmu wycieraczki. Czy można temu zaradzić, bez kupowania całego mechanizmu? Widziałem że jest tam taka uszczelka i to ją podejrzewam o przeciekanie. Czy można np. dostać jakiś zestaw naprawczy? 1
magik1011 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 musisz chyba rozmiarem dobrac uszczelniacz bo w oryginale to chyba caly mechanizm
Tomi1605 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witaj kolego ja u siebie już przerabiałem ten problem. Uszczelniacz to 6x16x5. Ale problem polega na tym że dzisiejsze płyny szczególnie zimowe są bardzo żrące. U mnie płyn zrobił potężne wżery w miejscu pracy uszczelniacza i całego mechanizmu i sama wymiana nic nie da. Udało mi się na lutować z trudem brakujący materiał w miejscu pracy uszczelniacza i z piłować do oryginalnych rozmiarów. Wtedy wymiana uszczelniacza ma sens. Przynajmniej na jakiś czas. Ktoś na necie poruszał już ten problem korodowania napędów wycieraczek w audi kombi i nie tylko. Pozdrawiam
jajcosz Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 a spróbuj w 2 osoby, jedna niech psika manetką, a druga obserwuje rozkręcony silnik, wtedy zdiagnozujesz co konkretnie i w którym miejscu leci
-RamzeS- Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ja mam podobny problem ale mi cieknie na podsufitkę teraz czekam na cieplejsze dni żeby się za to zabrać
Krumak Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 W kwestii uszczelnienia mechanizmu to w B6 wyciek może być spowodowany jedynie przez stary simmering przy dyszy wchodzącej do mechanizmu. Przerabiałem u siebie ten temat i po wymianie tego simmeringu wszystko wróciło do normy. Samego simmeringu nie kupi się w ASO, ja swój zakupiłem w jakimś sklepie z częściami do maszyn rolniczych za 90 gr. Co do korozji samej tej rurki,która przechodzi od wejścia do silniczka aż do dyszy przy wycieraczce to też myślałem, że moja jest skorodowana, ale wykonana jest ona z chromo-niklu, który nie koroduje. To co u mnie wyglądało jak rdza to był jakiś brud pomieszany ze smarem, który przez lata utworzył taką zbitą bryłę i wyczyściłem to pilnikiem do metalu. Wszystko śmiga, aż miło.
wyzyk83 Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 panowie cieknie mi silniczek w b8 avant. rozebrałem ale nie wiem w którym miejscu przychodzi ten oring?
krisklos301 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 A4b8 kombi też mi ciekło przez mechanizm wycieraczki rozkręciłem bez demontażu silnika z klapy założyłem dwa oringi mniejszy i większy i jest git
AdamBond Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 Witam, miałem ten sam problem z wyciekiem płynu z silniczka tylnej wycieraczki. Wstawilem zimering w tym plastikowym elemencie od strony środka czyli pod tym aluminiowym dekielkiem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się