Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaką macie TEMPERATURĘ OLEJU w swoim TDi


The a4

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie 2.5 AKN po chipie, motul 5/40

przy normalnej jeździe po miescie nawet teraz olej 100-110 w zależności od jazdy, jak postoję na światłach spada na ok 100,

trasa w lecie do 130 przy dłuższym butowaniu,. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co tu wiecej pisac juz z tych postów mozesz wyciagnac wniosek jaka jest tempratura oleju:wink: zakres 90-110st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze kolego Piotrek ze tu zagladasz wiec zakres temperatur jak to napisales jest alez owszem ale nie patrzmy na silniki z chlodnica zeberkowa jak w 2.5l bo to normalne ze tam temp bedzie inna ze wzgledu na wielkosc chlodnicy To co w przypadku 1.9 w podstawie filtra nazywa sie chlodnica chyba nie dziala tak jak w 2,5 bo nie wyda zeby tak schlodzic olej wkoncu olej na styk z najbardziej nagrzanymi elementami silnika i wedlog mnie to temp 120 moze byc realna wkoncu skoro woda 90 to nie wieze ze olej ma nizsza temp. to nierealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze kolego Piotrek ze tu zagladasz wiec zakres temperatur jak to napisales jest alez owszem ale nie patrzmy na silniki z chlodnica zeberkowa jak w 2.5l bo to normalne ze tam temp bedzie inna ze wzgledu na wielkosc chlodnicy To co w przypadku 1.9 w podstawie filtra nazywa sie chlodnica chyba nie dziala tak jak w 2,5 bo nie wyda zeby tak schlodzic olej wkoncu olej na styk z najbardziej nagrzanymi elementami silnika i wedlog mnie to temp 120 moze byc realna wkoncu skoro woda 90 to nie wieze ze olej ma nizsza temp. to nierealne

ponad 5 lat mam stycznosć z tym silnikiem, jak i w serii, tak po chipie grzeje sie podobnie, po grubszych modach łatwiej złapać temperature, ale 120 to nie jest normalna tempratura oleju w tym silniku co widać po komentarzach... jak Ci łapie taka temperature, to albo olej masz kiepski, albo cos nie domaga:wink: a to tylko wiaze sie z szybką wymiana uszczelki pod głowicą:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem wiedziec jaka ludzie maja temp bo ja mam porezany licznik i nie wiem tak naprawde czy mi dobrze pokazuje i nie wiem jak go teraz skalibrowac testem zegarow w vcds nie da rady bo jest poza licznikiem jak bym mogl to tak ujac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie temperatura oleju jest równa temperaturze wody chłodzącej (różnice rzędu 5 stopni). Wyjątkiem jest gdy temperatura oleju przekracza 90-100 stopni wtedy temperatura cieczy chłodzącej ma 90, nawet przy 120 stopniach oleju, więcej nie zaobserwowałem żeby kiedykolwiek było. Po trasie mam 90 na obydwu wskaźnikach.

Tera w zimę mam 80 na jednym i na drugim, więcej nie chce być. A w lato dochodzi mi przeważnie do 100 (olej) i 90 (woda).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie temperatura oleju jest równa temperaturze wody chłodzącej (różnice rzędu 5 stopni). Wyjątkiem jest gdy temperatura oleju przekracza 90-100 stopni wtedy temperatura cieczy chłodzącej ma 90, nawet przy 120 stopniach oleju, więcej nie zaobserwowałem żeby kiedykolwiek było. Po trasie mam 90 na obydwu wskaźnikach.

Tera w zimę mam 80 na jednym i na drugim, więcej nie chce być. A w lato dochodzi mi przeważnie do 100 (olej) i 90 (woda).

Jak masz wode teraz 80 to albo nie tak cos albo na malym dystansie to podales

Woda 90 non stop powinna byc przeciez wisko dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...