Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów.


mlodyabc

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi Biszczan zrobiliśmy logi mojej furki.

Zanim jednak zaczęliśmy auto przed zrobieniem logów wpadło w tryb awaryjny, a w sterowniku zapisał się błąd:

17965 - Charge pressure control : Positive deviation (Sterowanie ciśnieniem doładowania: Odchylenie)

Jednak po skasowaniu błędu i zgaszeniu silnika auto się rozchulało. Wydawało mi się, że było to spowodowane spokojną jazda po mieście na krótkich odcinkach więc być może zapieczone łopatki.

Logi statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Basic Settings:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Rzuciłby ktoś fachowym okiem? Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze.

Modyfikacja prawidlowa. Dość mocna ale nie najmocniejsza.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serii wyszło 156 KM, sam Aligator był zdziwiony ale mówił, że auto wcześniej nie było modzone. Chyba, że coś innego masz na myśli? :)

Czyli z przepływką też wszystko ok?

A ten chwilowy notlauf mógł być spowodowany łopatkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglbyc.

O tej porze roku i za sprawą paliwa zimowego... to sie zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tych logów to w najblizszym czasie można czemuś się przyglądać czy narazie nie zawracać sobie niczym głowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lej dobre paliwo i ognia... chociaz teraz to ciezko bez quattro... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Paliwko najwazniejsze:) Zwracam na to uwagę. Ano bez Q muszę się jakoś obejść;/

Martwi mnie cały czas ta chwilowa nie moc turbiny. Czy dać do czyszczenia turbinę czy próbować ją przegonić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani teraz w zimie za bardzo nie ma możliwości przegonić auta ani nie opłaci się teraz czyścić turbo zwłaszcza jak nie przeładowuje permanentnie. Na razie jeździj i czasami sprawdzaj czy przy obrotach powyżej 3200 na 3 biegu nie będzie wchodził w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych akurat zrobionych wyżej nie. Gdybyś jednak parokrotnie pologował tylko samą grupę 011 to pewnie i pokazałyby się wartości, z których widać byłoby powód wygenerowania błędu przeładowania. Na razie nie ma sobie co zawracać głowy. Zimą i tak nie poszalejesz więc i trybów awaryjnych nie powinieneś łapać. Wyjdzie na wiosnę jak jazda w zimowych warunkach wpłynęła na pracę zmiennej geometrii. Wtedy będzie widać czy przeładowanie w ogóle występuje a jeśli tak to czy często i w jakim zakresie mbarów i będzie to z pewnością wina przycinającej się zmiennej geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...