Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbina po czyszczeniu i co dalej.


efendi44

Rekomendowane odpowiedzi

mialem taki problem ze turbina sie wylanczala.po zbadaniu sprawy na forum wszystko wskazywalo na turbine.wiec turbo zostalo wyczyszczone na super.po zalozeniu dopiero zaczely sie cuda.auto zaczelo sie dlawic szarpac podczas rozpedzania w okolicy 2 tys obrotow.jak sie odejmie gazu to tak ajkby zaczynal ciagnac i wtedy zaczyna jechac normalnie.egr byl zaslepiony i nic to nie dalo.teraz jest tak jak ma byc i tez nic.n75 wymienilem i co ciekawe na chwile bylo dobrze i znowu to samo.weze podcisnienia nowe.moze to jakas wtyczka.zwariowac mozna.i ten sam blad wywala przeladowanie turba.niby silnik nie skomlikowany a poradzic sobie nie moge.jesli ma ktos jakis pomysl piszcie bo moje sie wyczerpaly.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dobrze poskladales turbo??ja kiedys sie jeb...m z juz niepamietam czym i tez przeladowywal mimo wyczyszczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi teraz klina zabiles.tak teraz mysle.tak miales mowisz.k....a mac to musze wyciagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamietam zle zalozylem ten pierscien(na odwrot) jak zrobilem to jak nalezy to wszystko bylo juz ok!!ale tak bylo umnie niewiem czy u ciebie tez tak bedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jakos vagiem da sie sprawdzic dzialanie turbo??niewiem w tym juz sie nie znam moze ktos ci poradzi jak to sprawdzic zeby nadaremno turbo nie wyciagac:whistling: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh na vagu tez sie nie znam.ale wielkie dzieki za pomysl z ta pomylka.niema rady trzeba wycigac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego założyłeś odwrotnie pierścień który ustawia kierownice. Tzn. że nie zamykają się do końca. I otwierają kierownice za mocno i dlatego zaczęły się cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jeszcze czy węże podciśniniowe dobrze zaożełeś( mówiłeś że zmieniałeś) ,kiedyś po zmianie żle odwrotnie założyłem te do egr i też było nie tak jak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie pewnie sprawdze.mam nawet wydrukowany schemat jak ma byc poprawnie.dzieki za sugestie.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w awx zeby zle poskladac turbo trzeba byc wyszkolonym w tej dziedzinie.W AWX jest bolec i otwor w ktory to wchodzi inaczej sie nie skreci i nie beda pasowały kierownice w otwory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w awx zeby zle poskladac turbo trzeba byc wyszkolonym w tej dziedzinie.W AWX jest bolec i otwor w ktory to wchodzi inaczej sie nie skreci i nie beda pasowały kierownice w otwory.

pewnie masz racje.ja tam sie na tym nie znam.wiec jako wyszkolony w tej dziedzinie moglem sie pomylic.pozdrawiam.: Hi:szacunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...