Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprężyn avant przód - pytanie (nie pasują??)


alisg

Rekomendowane odpowiedzi

witam,ostatnio chciałem wymienić przednie sprężyny w swojej a4 i jednak to mnie trochę przerosło,teraz po przeczytaniu kilku postów rozjaśniło mi się w głowie...wtedy odkręciłem 3 śruby górne, dolną trzymajacą amorek z wachaczem i tu narodził sie problem...nie mogłem go za chiny wytargać,czy trzeba równiez wybić ten dolny wachacz (trzymający amorek) ewentualnie czym to zrobić?potrzeba do tego jakis specjalny przyrząd??teraz wiem,że trzeba jeszcze odkręcić śrube od zwrotnicy,która trzyma 2górne wachacze,ale czy to wystarczy,żeby go wyciągnąć??czy jednak ten dolny rownież do wybicia?? prosze o podpowiedź,pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wykrecisz srube spinająca dwa górne wachacze to wszystko bez problemu wyjmiesz. Dolnego nie trzeba ruszac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz "ściski" do sprężyn? Musisz je ścisnąć zanim odkręcisz górę! Przód koniecznie bo Ci zęby może wybić :decayed:

yato-sciagacze-do-sprezyn-90x200-mm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę Panie mówisz. Jesli ogarniesz temat to zajmie ci okolo 2 godzin roboty, najdluzej schodzi zalozenie i sciaganie sciagaczy ze springow, bo trzeba sie nakrecic grzechotka.

Do tego przyda ci sie ampul lub torx by sie amor nie obkrecal w srodku, i klucz oczkowy zagiety by nakretke przytrzymać.

Ale juz dokladnie nie pamietam jaki wchodzi chyba 17.

Do tego pare browarów by sie amor trzymal. I po robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,nie chciałem zakładać nowego wątku,jednak guzik z wymiany,amorki wytargałem,okazało sie ze są czerwone sachs z oznaczeniem be... i nie mogłem na tyle ścisnąć sprężyny,żeby weszły,czy do tych amorków nie podejdą standardowe springi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,nie chciałem zakładać nowego wątku,jednak guzik z wymiany,amorki wytargałem,okazało sie ze są czerwone sachs z oznaczeniem be... i nie mogłem na tyle ścisnąć sprężyny,żeby weszły,czy do tych amorków nie podejdą standardowe springi??

czy zawieszenie BE to jedynie inne amorki i ewentualnie sprężyny,czy również jakieś części zawieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amor + spężyna składają się na komplet :decayed: przypomnij po co wymieniasz sprężyny? wsadzasz niższe? wyższe? jeśli masz sprawne te amory to możesz sobie zostawić. Na 1BA buja jak na statku :grin: a w zakrętach masakra. Jeśli teraz masz przód i tył 1BE sprawne to zostaw to, to jest i tak dość wysokie zawieszenie :wink: a jeżdzi się dużo lepiej niż na 1BA, każdy Ci tak powie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej firmy amorki masz?

Moze masz inne niz oryginal i trzpien teleskopa jest krodszy.

Lub byc moze teleskopu do konca nie wyciagneles.

Ja jak u siebie wymienialem to jak w cisnelem go do konca to nie moglem z kolega we 2 wyciagnac go spowrotem.

Ale po jakims czasie sie udalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pytanie co to za sprężyny kupiłeś :whistling: jakieś nowe czy używane oryginały? jakie mają oznaczenia? kolorowe kropki czy cokolwiek. Jest tyle tematów o oznaczenich sprężyn (kolorowe kropki na nich), bo silniki mają różne wagi i do nich sprężyny są też dopasowywane.

Alisg -Tomaszu ogarnij się :grin: poświęć troche czasu na lekturę działu zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...