Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Składanie lusterek + ryglowanie drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż mam pytanie bo w mojej B6 posiadam otwieranie i domykanie szyb z kluczyka.

Jednakże chyba nie posiadam zamykanych lusterek tj kręcę pokrętłem w lewo prawo i nic nie składają się.

Chciałbym taką funkcję u siebie uruchomić tzn składanie lusterek po zamknięciu samochodu jest taka możliwość? Np za pomocą vag'a ustawienie takiego czegos?

I Dwa: chciałbym ustawić sobie że po przekroczeniu 20km/h drzwi automatycznie mi się zamykały jest też taka możliwość?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o zamykanie drzwi po przekroczeniu 20 km to zmieniasz kodowanie vagiem.gdzieś jest to na forum a jezeli chodzi o składane lusterka to możesz nie mieć takiej opcji,trzeba wtedy zmienic silniczki w przednich drzwiach z taka funkcja.uzyj szukajki ktoś już opisywal na forum cały proces

Opublikowano

Lustra musisz dołożyć składane + wymiana sterowników drzwi + podmiana na joystick z opcją składania.

Co do zakodowania ryglowania po przekroczeniu prędkości to przekodujesz VAG-COM/VCDS

Opublikowano
Lustra musisz dołożyć składane + wymiana sterowników drzwi + podmiana na joystick z opcją składania.

Co do zakodowania ryglowania po przekroczeniu prędkości to przekodujesz VAG-COM/VCDS

A można jak po kolei wejść w to na Vag'u?

Opublikowano
Lustra musisz dołożyć składane + wymiana sterowników drzwi + podmiana na joystick z opcją składania.

Co do zakodowania ryglowania po przekroczeniu prędkości to przekodujesz VAG-COM/VCDS

A można jak po kolei wejść w to na Vag'u?

Do swojego kodowania dodajesz daną opcję. Omawiana ma wartość +32 i ją dodajesz do aktualnego kodowania

Kodowanie modułu komfortu

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)

+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy

+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)

+8 – aktywacja alarmu

+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)

+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)

+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)

+128 – pojazd z kierownicą po prawej stronie

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu

+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)

+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)

+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

Opublikowano
:szukaj: jest już na forum.
Opublikowano

Dzięki za pomoc ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...