Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę błędów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problemy za falowaniem obrotów.

Wyskakiwał przez cały czas błąd przepływomierza.

Został wymieniony, ale nadal to samo.

Zauwazyłem ostatnio syczenie z baku, więc wymieniłem zawór węgla aktywnego (N80), podłaczyłem VAGa i takie oto błędy:

4 Faults Found:

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

00561- Mixture Adaptaion

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 -35-10 - - - Intermittent

Błagam o pomoc : )

PS: po usunięciu wszystkich i ponownym skanie wyskoczył odrazu błąd 17916. Reszta czy się pokaże tego nie wiem, zaraz jadę go przegonić i proszę o pomoc.

Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Dodam, że wciąż falują obroty...

Opublikowano

Analizę nie logów tylko błedów, jeśli chodzi o ścisłość i nie wprowadzaj reszty w błąd po drugie, czy zrobiłeś adaptacje po wymianie, jeśli nie to zrób to i powinno pomóc zresztą o falowaniu chyba wszystko zostało już opisane na forum.

Opublikowano

Adaptacja przepustnicy zrobiona. Dalej wyskakuje błąd:

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

Z tego co wyczytałem trzeba wyczyścić przepustnicę, ewentualnie posprawdzać wszelkie przewody pod kątem nieszczelności.

Pogoda jest jaka jest i nie mam warunków, żeby się temu dobrze przyjrzeć.

Wymiane przepustnicy zostawie na sam koniec jeśli nic innego nie pomoże.

Dam auto do mechanika, żeby wymienił odmę olejową i sprawdził szczelność przewodów.

Jakieś wskazówki jeszcze?

Opublikowano

To nie wyczyszczoną przepustnice wsadziłeś :shock3: to bez sensu pewnie jest taki nagar, że adaptacja nie jest wstanie jej skalibrować.

Pierwsze to czyszczenie przepustnicy, a potem szukać czegoś innego jak będzie coś nie tak.

Opublikowano

Nie zrozumieliśmy się. Przepustnica jest czysta. Pół roku temu czyściłem ją profilaktycznie (tzn. chciałem przeczyścić, bo już okazała się być czysta.)

Jeżeli już to brałbym pod uwagę, że jest po prostu uwalona.

Ale tak jak już napisałęm, przepustnicę zostawiłbym na koniec, bo to największy wydatek w razie czego.

Najpierw wziałbym się za odmę i inne przewody podciśnieniowe.

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

Nie wkładałem teraz żadnej przepustnicy.

Niedawno wymieniałem PRZEPŁYWOMIERZ, bo wyskakiwał jego błąd.

A dzisiaj wymieniłem zaworek N80 - bo syczało z baku.

Myślałem, że to jest właśnie przyczyną falowania obrotów. Jak widać niestety syczenie ustało, a obroty dalej falują + właśnie wyskoczył w/w błąd.

Wcześniiej tego nie było...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...