Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnostyka zawieszenia.


mlodyabc

Rekomendowane odpowiedzi

Zbliża mi się przegląd auta i chciałbym, żeby diagnosta zdiagnozował mi możliwie wszystko w zawieszeniu co nadaje się do wymiany. Zawieszenie zaczyna się troszkę trzaskać dlatego chciałbym wymienić wszystko co kończy swój żywot. Na co zwrócić szczególną uwagę? Będę wdzięczny za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

górny tylny wahacz, najszybciej siada

potwierdzam , górne wahacze to trzeba tylko LMF wkładać bo one faktycznie szybko padają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko czyli co? Wybaczcie ale jestem cienki z mechaniki. Byłbym wdzięczny za wyszczególnienie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez jaj , wszystko to wszystko :decayed:

8 wahaczy , 2 końcówki drążka , 2 drążki kierownicze , luz kolumny kierowniczej , łączniki stabilizatora , gumy na drążku stabilizatora .

Sprężyny na amortyzatorach ..... i zapewne wiele innych rzeczy się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak diagnosta zna się na swojej robocie i powiesz Mu,żeby sprawdził całe zawieszenie to On już będzie wiedział o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka.

Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest.

Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka.

Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest.

Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie.

Nic nie kumam z tego heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka.

Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest.

Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie.

Nic nie kumam z tego heh

nie jestes jedyny,

po co ma jechac wczesniej na przeglad ?

a sprawdzenie zawieszenia kosztuje 20zł na stacji wiec nie wiem o jakich pln piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:

Wiec jedziesz na sprawdzenie zawiechy bulusz 20zl. Jak mowisz u mnie 40 zl kolega placil.

Jedzisz na przeglad placisz 100 zl.

Sumując 100zl + jak mowisz 20zl u mnie 40zl = 120 zloty u mnie 140zl.

Jadąc odrazu na przeglad płacisz 100zł.

Zostaje ci w kieszeni u ciebie 20zł u mnie 40zł.

O to mi chodzilo tylko ze i tak i tak diagnosta sprawdza ci to i tak i tak.

Wiec tobie zostaje w kieszeni 20zł z przeznaczeniem na co innego, a u mnie 40 zł.

Sugerujac sie tym ze przeglad rejestracyjny sie konczy.

Przetłumaczenie łopatologiczne.

Pozdrawiam Koniec OFF Topu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...