mlodyabc 3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zbliża mi się przegląd auta i chciałbym, żeby diagnosta zdiagnozował mi możliwie wszystko w zawieszeniu co nadaje się do wymiany. Zawieszenie zaczyna się troszkę trzaskać dlatego chciałbym wymienić wszystko co kończy swój żywot. Na co zwrócić szczególną uwagę? Będę wdzięczny za sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 koncowki drozka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 górny tylny wahacz, najszybciej siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 górny tylny wahacz, najszybciej siada potwierdzam , górne wahacze to trzeba tylko LMF wkładać bo one faktycznie szybko padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Czemu jeszcze przyjrzeć się w zawieszeniu? Co może stukać, pukać, wyrobić się itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Trzeba sprawdzić wszystko , z naciskiem na górne wahacze i końcówki drążka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talib1990 4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 -końcówki drążków -górne wahacze -banany też potrafią często paść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Wszystko czyli co? Wybaczcie ale jestem cienki z mechaniki. Byłbym wdzięczny za wyszczególnienie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No bez jaj , wszystko to wszystko 8 wahaczy , 2 końcówki drążka , 2 drążki kierownicze , luz kolumny kierowniczej , łączniki stabilizatora , gumy na drążku stabilizatora . Sprężyny na amortyzatorach ..... i zapewne wiele innych rzeczy się znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No serio;/ bez jaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 dokładnie i bez jaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jak diagnosta zna się na swojej robocie i powiesz Mu,żeby sprawdził całe zawieszenie to On już będzie wiedział o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulianSR 0 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka. Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest. Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka.Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest. Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie. Nic nie kumam z tego heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulianSR 0 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Po prostu po co płacić za diagnostyke zawieszenia dwa razy. Bo przy przeglądzie i tak i tak sprawdzaja zawieche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 No to oczywiste. Przegląd mam za 2 tyg i nie zamierzam jechac dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Dobra rada praktykowana przez mnie jest taka.Jeśli chcesz diagnozować autko przed przeglądem rejestracyjnym, a nie długo jest kończy ci się przegląd, to lepiej od razu jechać na przegląd bo i tak sprawdzisz zawieche w aucie, to lepiej przegląd zrobic, a przy tym sprawdzisz co i jak jest. Dodatkowo pare PLM-ów w kieszeni zostanie. Nic nie kumam z tego heh nie jestes jedyny, po co ma jechac wczesniej na przeglad ? a sprawdzenie zawieszenia kosztuje 20zł na stacji wiec nie wiem o jakich pln piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulianSR 0 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wiec jedziesz na sprawdzenie zawiechy bulusz 20zl. Jak mowisz u mnie 40 zl kolega placil. Jedzisz na przeglad placisz 100 zl. Sumując 100zl + jak mowisz 20zl u mnie 40zl = 120 zloty u mnie 140zl. Jadąc odrazu na przeglad płacisz 100zł. Zostaje ci w kieszeni u ciebie 20zł u mnie 40zł. O to mi chodzilo tylko ze i tak i tak diagnosta sprawdza ci to i tak i tak. Wiec tobie zostaje w kieszeni 20zł z przeznaczeniem na co innego, a u mnie 40 zł. Sugerujac sie tym ze przeglad rejestracyjny sie konczy. Przetłumaczenie łopatologiczne. Pozdrawiam Koniec OFF Topu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Heh nawet bym nie wpadł na to zeby dwa razy jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się