speedo Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 No i jak kolego , co sie udało załatwić?
szusty Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Sprawa wygląda tak, maglownica wymieniona i jest przyjemność z jazdy. Teraz sprawdzam czy nie ubywa płyn (nie kapie). W Kożuchowie sprawdzili wszystko łącznie z ciśnieniem jakie daje pompa (ta która jest założona, nowa, daje dobre ale nie jestem z niej zadowolony, szumi przy obrotach ok 3000, i już przekonałem się iż nie warto kupować nowej za 300 zł ) a stara oryginalna pompa którą mechanik mi wymienił (zresztą niepotrzebnie) jest równie sprawna, chociaż w Kożuchowie stwierdzili że w zbiorniku było sporo opiłek które mogły pochodzić z niej. Reasumując Żałuję iż nie pojechałem od razu do Kożuchowa, sprawdzili by pompę i może nie miałbym wydatków z nią związanych czyli porządna diagnostyka (a nie tylko widzi misie mechanika i wymiana). Co do regenerowanego magla zobaczymy, na razie sprawuje się ok, zobaczymy jak będzie dalej. Za jakiś czas napiszę jak się sprawuje. Pozdrawiam
michu93 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 u mnie zauważyłem też problem, ogólnie wcześniej pasek mi się przycinał to kilka dni temu wymieniłem, ale teraz mam problem, że podczas zabawy na śniegu zauważalnie czasami kiera ciężko idzie, tzn tak z 3/4 obrotu jest ok, a później jakby wspomagania nie było, nie za każdym razem tak jest, ale bywa, ostatnio aż mnie obróciło, bo nie mogłem okręcić kierą. martwię się, że przy wpadnięciu w poślizg nie będę mógł czasami opanować auta z wiadomej przyczyny a jeżdżę w 5 osób... i pytanie - czy to maglownica i jak mogę sprawdzić te gumki? oprócz tego objawu innych nie ma - kiera sama się nie obraca, wraca na swoje miejsce itp. czy może podciśnienie może mieć wpływ na to? wężyk, który idzie do pompy np?
szusty Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja teraz już z doświadczeniem zaczynałbym od sprawdzenia płynu, czy nie ubywa, czy niema w zbiorniku syfu, opiłek metalu i ewentualnie wymienić płyn przepłukując cały układ. Następnie jeżeli myślisz o pompie, czy mechanik sugeruje że pompa do wymiany to jedź do jakiejś firmy która ci sprawdzi jakie daje ciśnienie (ja wymieniłem nie potrzebnie po sugestii mechanika) a na końcu magiel.
michu93 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 no właśnie chodzi o to, żeby nie wymieniać pokolei płynu nie ubywa, ale nie wiem, kiedy był wymieniany, może wymienię sobie to zobaczymy
szusty Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Generalnie sie nie wymienia (tak wyczytałem) ale u mnie był syf więc wymieniłem i po wymianie odczułem iż układ zachowuje sie inaczej ale nie tak jak powinien (dalej były problemy ale trochę inaczej ).
cacek89 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 wymienia sie oj wymienia... instrukcja mowi że co dwa lata bez limitu km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się