Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Okrągłe światła led w miejscu oryginalnych halogenow


meserter

Rekomendowane odpowiedzi

Wg mnie okrągłe ładnie wyglądają ale szerzej rozmieszczone jak w B6. - to optycznie poszerza auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod 87 mozesz sobie podłączyć coś co chcesz by Ci się wlaczalo w chwili włączenia świateł pozycyjnych na włączonym zapłonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że dzienne mają określone prawnie odstępy od siebie, wysokość nad ziemią itd więc zanim coś tam wyrezasz to zerknij na te wymogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli mało kto ma takie w audi A4 . Chyba spodobalo mi się to w samochodach bodajże suzuki swift. Tam sa zamontowane właśnie w miejscu naszych halogenow i całkiem niezle to wygląda no i świeci też. Tyko nie wiem czy tam sa zamontowane seryjnie czy nie. Chciałbym uzyskać podobny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu wsadzisz tam okrągłe ledy kup sobie o średnicy 7cm,możliwe ze trzeba bd coś przyciąć żeby pasowały ładnie.poszukaj sobie tego tematu w dziale stylizacja i tuning optyczny jest wszystko ładnie opisane,tylko maja problem ze światła im parują.ja swoje światła kupiłem na allegro za nie cale 50zl ale jeszcze nie są założone bo muszę bezpieczniki do nich kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś stare A3 8L. Tam są halogeny w lampie. Może to wiocha ale tak mi przez myśl przeszło... dzienne w te okrągłe a halogeny w lampe. :grin: Ciekawe czy to dałby sie zrobić. Chyba jednak nie ma sensu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś stare A3 8L. Tam są halogeny w lampie. Może to wiocha ale tak mi przez myśl przeszło... dzienne w te okrągłe a halogeny w lampe. :grin: Ciekawe czy to dałby sie zrobić. Chyba jednak nie ma sensu ?

jak miałbyś bixenon to wtedy da radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu zamontowałem te ledy i prawie wszystko jest tak jak wcześniej pisał GreGorio tylko jest jedna roznica a mianowicie masę trzeba podłączyć pod 85 a nie 86 ale po kolei:

30- po stacyjce,

86- + od pozycyjnych,

85- masa,

87a- + od DRL,

87- nie podłączamy,

oprócz tego przewody czarne od DRL pod " -" akumulatora.

dzięki wszystkim za pomoc. pozdrawiam:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...