bialy986 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 I wzajemnie dzięki za info wysłane za pomocą tapki
Adam Machcinski Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Więc tak, jedna panewka się obróciła. Pozostałe panewki nie obróciły się ale są poprzecierane, porysowane, w misce olejowej pełono opiłków metalu. Wał nadaje się do szlifu. Nie wiem co się zastanie dalej, gdy sie rozkręci silnik. Mechanik mówi, że trzeba wymienić panewki główne i korbowodowe. Raczej remont silnika się szykuje lub wymiana na drugi. Marcin, zaprowadź do mechanika niech zdejmie miskę i sprawdzi. Miałem podobnie , ciśnienie oleju było w normie ale kontrolka się zapalała i gasła - a wyszło to co wyszło. Muszę teraz wszystko przetrawić i się zastanowić co dalej...Poniżej zdjęcia: Cześć mam chyba taki sam problem posiadam 1.8t awt z 2001r wczoraj dziwnie się zachował na a4 przy 220 zaniepokoiło mnie ze obroty silnika nie sa takie jak zwykle czyli w granicach 6-7tys a bliżej 5 zwolniłem po jakimś czasie pojawiła sie kontrolka oleju zatrzymałem się sprawdziłem stan było ok. po przejechaniu 50km zjechałem z a4 i znów kontrolka potem częściej a olej jest nagle zaczął terkotać nie za bardzo miał sil by ciągnąc na wysokich obrotach stukotanie ucichło podejrzewam ze to łańcuch i ze panewki poszły. pytanie ile mnie to będzie tym razem kosztować. ile Cie wyniosło za remont? bo szkoda mi trochę pakować nie wiadomo jaki silnik gdy mój ma 17-tys najechane i włożone trochę kasy. czujniki miałem wymieniane ostatnio tzn czujnik wałka rozrządu czujnik temperatury wymieniony byl komputer bo zimne luty padły i mial dziwne objawy braku mocy gaszenia olej,rozrząd nowy świece nowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się