krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam, ktos moze podpowiedziec co sie zepsulo??? lewa strona klimy nie reaguje na zmiane temperatury non stop gorace powietrze!!! z gory dziekuje pozdr4all ---------- Post dopisany 31-01-2013 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2013 at 18:49 ---------- halo jest tu ktos???
turzol Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Podłącz do VAG i zczytaj błędy ze sterownika klimatronic. Na pewno masz uwalone lub zawieszone potencjometry silniczków sterowania klapami
krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 robi sie ---------- Post dopisany at 14:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ---------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Part No SW: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Component: R4 1,9L EDC 0000SG 7002 Revision: 12345678 Serial number: AUX6Z0D0336851 Coding: 0000071 Shop #: WSC 00000 785 00200 VCID: 6BD1C39F36A1 2 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 95.2 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 11000100 Torque: 141.5 Nm Torque: 0.0 Nm 18353 - Control Module 1 for Cooling Fan: Output Short Circuit P1945 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 11000000 Temperature: 73.8°C Duty Cycle: 9.7 % ---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 14:18 ---------- przy okazji mam jeszcze Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT Component: ESP8 front H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004401 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2647F2ABEDC3 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 38 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x0222 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF91 Hex Value: 0x00FF ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2728 Coding: 00000 Shop #: WSC 06335 VCID: 69DDB9973C5D 1 Fault Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 41-00 - Blocked or No Voltage ---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:19 ---------- oraz Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BG Component: Komfortgerát T85 2431 Coding: 06896 Shop #: WSC 06335 VCID: 77F9EFEF7AE9 Subsystem 1 - Part No: 8E2959802B Component: Tőrsteuer.FS BRM 0205 Subsystem 2 - Part No: 8E2959801B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205 1 Fault Found: 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent
bobikos Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Które powróciły po skasowaniu? Jeśli wszystkie powracają to: w silniku masz błąd poduszki N145, oraz jakiś problem z wentylatorem. w ABS błąd od rozładowania akku. w klimie zablokowany silnik temperatury lewej strony w komforcie niezsynchronizowany drugi kluczyk Po wykasowaniu zapewne powróci błąd poduszki pod silnikiem i pewnie jest ona do wymiany. W ABS nie powinien powrócić błąd w klimie masz problem z silniczkiem, na początek spróbuj zrobić nastawy podstawowe ( BS, grupa 00) i poczekać chwilę aż zrobi ustawienia. Obstawiam jednak że masz do przeczyszczenia ewentualnie do wymiany silniczek. jeśli chodzi o drugi kluczyk to powinno pomóc standardowe zsynchronizowanie kluczyka, procedurę znajdziesz na forum.
krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Podłącz do VAG i zczytaj błędy ze sterownika klimatronic. Na pewno masz uwalone lub zawieszone potencjometry silniczków sterowania klapami no to wyglada bo ich nie slychac jak zmieniam temperature, tylko teraz skad wiedziec czy zawieszone czy uwalone??? bez wyjmowania deski chyba sie nie obejdzie??? ---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- dzieki bobikos!!!pzdr
turzol Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Podłącz do VAG i zczytaj błędy ze sterownika klimatronic. Na pewno masz uwalone lub zawieszone potencjometry silniczków sterowania klapami no to wyglada bo ich nie slychac jak zmieniam temperature, tylko teraz skad wiedziec czy zawieszone czy uwalone??? bez wyjmowania deski chyba sie nie obejdzie??? ---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- dzieki bobikos!!!pzdr 1809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 41-00 - Blocked or No Voltage Ten znajduje się pod kierownicą, demontaż jest dość utrudniony ze względu na przeszkadzający blok z pedałami. Jednak da radę, mi wymiana tego silniczka zajęła dobre 45minut. Możesz spróbować też zrobić nastawy podstawowe i często odblokowuje to zablokowane silniczki.
krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 chcialbym sprobowac ale nie wiem kompletnie jak to zrobic:( ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:18 ---------- a ja mam angielska wersje czyli bedzie latwiej??
bobikos Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 będzie łatwiej, zdemontuj schowek i powinieneś mieć do niego bezproblemowy dostęp
krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Możesz spróbować też zrobić nastawy podstawowe i często odblokowuje to zablokowane silniczki. jak sie do tego zabrac??? ---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:03 ---------- jaki jest kod tego silniczka?
turzol Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/b6-awx-nastawy-podstawowe-klimatronika-222254/
krisjaworski Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 dzieki bardzo, bede walczyl,pzdr ---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- jeszcze jedno moze glupie pytanie, da sie to zrobic tylko vagiem czy vcds tez moze byc?
turzol Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 dzieki bardzo, bede walczyl,pzdr---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- jeszcze jedno moze glupie pytanie, da sie to zrobic tylko vagiem czy vcds tez moze byc? bez znaczenia.
krisjaworski Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 zrobilem test, nic sie nie zmienilo, chociaz mialem wrazenie ze obydwie klapy sie przesuwaly, jak zmieniam temperature to jest taki dzwiek jakby silniczek chcial przesunac klape ale cos ja blokowalo, chyba nic innego mi nie pozostaje jak tylko rozebranie i sprawdzenie:( ---------- Post dopisany 01-02-2013 at 06:30 ---------- Poprzedni post napisany 31-01-2013 at 18:04 ---------- Panowie jeszcze jedno pytanie ktory to ten silniczek A,B,C,D bo juz zwariowalem???spac po nocach sie nie da:(::):moze ktos podac numer????dziex,pzdr ---------- Post dopisany at 06:32 ---------- Poprzedni post napisany at 06:30 ---------- czy to bedzie ten??? SILNICZEK NAGRZEWNICY AUDI A4 8E 8E2820511A ANGOL (2952460703) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
turzol Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Potrzebujesz 8E1820511G z czerwonym kolorem siłowników. Jako że masz auto z kierą po prawej to oznaczenie silniczka 8E2820511G
turzol Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 dzieki bardzo Ale przydaloby sie zeby jeszcze ktos zweryfikowal ten nr bo do konca pewnosci nie mam Wysłane z mojego MT11i
krisjaworski Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 wow, ktos moze potwierdzic???bo juz chcialem zamawiac
turzol Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Poszperałem w ETCE i wychodzi mi że V158 czyli silniczek nastawczy klapy regulacji temperatury dla pojazdów z kier. po prawej stronie ma nr: 8E2 820 511 E kolor żółty, stary nr 8E2 820 511 (bez literki na końcu) ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- SILNICZEK NAGRZEWNICY AUDI A4 B6 B7 8E2820511 (2931304120) - motoAllegro
krisjaworski Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 bajer, dzieki bardzo ---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- zamowiony, dzieki wszystkim za pomoc, nim do mnie dojdzie troche zejdzie ale napisze jak sie z tym uporam,pzdr4all ---------- Post dopisany 26-03-2013 at 02:45 ---------- Poprzedni post napisany 01-02-2013 at 12:29 ---------- silniczek kupiony wymieniony i kupa:( dwie opcje albo gdzies kable poszly albo caly panel sterowania do bani i teraz nie wiem co robic:( ---------- Post dopisany 28-03-2013 at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2013 at 02:45 ---------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2728 Coding: 00000 Shop #: WSC 00003 VCID: 69DDB9973C5D 3 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 30-00 - Open or Short to Plus 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed ---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ---------- podpowie ktos o co kaman????? ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2013 at 17:24 ---------- halo halo nikt nic nie wie??? nie wierze!!!:(:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się