Dragon30 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 czy wykonywał ktoś na forum próbę przelewową wtryskiwaczy? macie jakieś dane ile powinien "zwrócić" wtryskiwacz (w moim przypadku AVG) podczas określonego czasu, wiadomo im mniej tym lepiej. chciałbym orientacyjnie sprawdzić stan swoich wtryskiwaczy (czarny dym podczas przyspieszania i obciążenia silnika) spalanie mam w normie 5,5-6 l/100 km, moc też jest wg mnie w normie.
sebek969.86 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Raczej próby przelewowej nikt nie wykonywał bo te próbę stosuje się do wtryskiwaczy CR. Wtryskiwacz 2-sprężynowy sprawdza się ciśnienie otwarcia, jak rozpyla na chrypienie i czy końcówka nie leje. A to że kopci na czarno może być przyczyn wiele jak nieszczelny dolot, uszkodzony przepływomierz, lejące wtryski itd.
Gość cwiara Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Dokladnie, jak kolega wyżej pisze. Przelewy to tylko common rail. W dwusprężynowych mierzy się dwa ciśnienia otwarcia, chrypienie, szczelność gniazda, oraz kształt strugi. Ja pomiarów wykonuje na urządzeniu Bosch EPS200.
Dragon30 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Ok. Jasne. Dolot szczelny. Chyba wtryskiwacze są zużyte poprostu.
ciahciah Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 zrób logi, z góry tak zakładać nie ma co bo pół auta wymienisz a dalej będzie dym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się