Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

a propos Krzyśka...

sorka, że tydzień temu się zjawiłem :decayed::decayed::decayed:

A to Ty "dziadzie"!!! :kwasny::decayed:

Ale kolega za to mój się przejechał. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo ja nie dałem rady, więc dałem mu auto by jechał w piątek do siebie na chatę, bo to w tamtą stronę. I tak pojechał i w poniedziałek wrócił :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin::grin:

a abstarhując ...

co Ty tam teraz masz?? Krzysiek coś mówił o nowym Techu czy cuś takiego...

u mnie jest stary stag 300 i tak zj...ny i brzydko zamontowany, że chyba lepiej to to nowe zamontować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik TECH, ponoć lepszy w strojeniu, dokładniejszy. Ale szczegóły to już gazowników pytaj, albo by trzeba szukać informacji na necie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie.

Mam też taki mały problemik a nie wiem gdzie szukać już rozwiązania.

Podczas jazdy, podczas zmiany biegu obroty lecą w górę, zamiastw dół.

Nie wiem czy dobrze wyjaśnię, ale dla przykładu, jadąc na drugim biegu, mam 3 tyś. obrotów. Wciskam sprzęgło by wrzucić trzeci bieg i podczas wcisnięcia sprzęgła obroty z 3 tyś. lecą na 3200 (na luzie, bo mam wciśnięte sprzęgło).

Tak na innych biegach też jest. Może jakie lewe powietrze czy cuś?

O co kaman?

---------- Post dopisany 13-11-2013 at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 02:16 ----------

Nikt nie miał takiego problemu?

Czy możliwe że samo sprzęgło dupne? Ale przecież jakby się ślizgało to raczej inne objawy?

Na benzynie czy na LPG to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisza że z czujnikiem sprzegła cos nie teges

mi sie wydaje ze taka sytuacja jest zapisana w ECU

po ....uj ? nie wiem, mam któres z kolei audi i w kazdym jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w ECU nie ma. Znaczy się VAG nic nie pokazuje :kwasny:

---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ----------

I swoją drogą będę brał chyba ten zestaw hamulców do siebie, ale czekam na spływ pieniążków.

A może tarcze ZIMMERMAN i klocki EBC niebieskie?

---------- Post dopisany 14-11-2013 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 23:27 ----------

A wrzucał ktoś te świeczki do swojego auta z LPG:

http://www.camskill.co.uk/m18b0s4872p62156/NGK_SPARK_PLUGS_NGK_LPG_SPARK_PLUGS_-_LPG1_-_1496_

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ----------

Dzisiaj wlany nowy olejek:

epy6uqu9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Denso jednoelektrodowe i chyba wrócę do Ori . Na mocno rozgrzanym silniku ma lekkie drgawki .

Jak tam drugie odpalanie , poprawiło się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to jak mam wywalić 13 f za jedną świecę i się okaże że dupne to trochę bez sensu...

Drugie odpalanie chyba już jest ok, ale teraz też temperatura inna, znacznie niższa, więc i auto sie szybciej schładza.

Ale może i pomogło mu przeniesienie czujnika.

Mam natomiast problem z samą jazdą, jak jest jeszcze nie rozgrzany. Tak do 70 stopni, na każdym biegu, podczas spokojnej jazdy jak mu depnę gaz w podłogę to go przytknie, szarpnie autem i dopiero po tym jedzie.

Na benzynie nie ma tego efektu.

Na codzień oczywiście nie szaleję jak auto nie rozgrzane, ale tego też nie powinno być.

Rozmawiałem z kolegą, miał montowany taki sam zestaw tydzień temu w takim samym aucie. Też ma trn efekt.

Wrzucę dzisiaj po pracy filmik z tymi głupimi obrotami, bo to też mnie drażni na maksa :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktory niedogrzane moim zdaniem. Ja ma tez ten efekt ale niżej, gdzies do 50 stopni.

Może z tym do 70 stopni przesadziłem, ale też mi się tak wydaje, że to reduktor d*py daje bo zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo nie mam, a Krzysiek właśnie na urlop pojechał.

Mogę zrobić później, tylko trzeba by było mnie trochę nakierować, co, gdzie i jak, pleaseee ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam póki co tego pliku OSC. Mogę się wybrać w trasę małą i zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawałek wystarczy się przejechać , najlepiej jak wystygnie żeby wyłapać te szarpania na zimno.

Jak masz możliwość w tym samym czasie podejrzeć korekty w ecu PB (czyli loga grupy 32,33) to było by widać czy go przylewa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dzisiaj nie dałem rady z plikiem, ale jutro powinienem.

Tak wygląda mniej więcej zmiana biegów:

Przy drugiej zmianie widać lepiej, przynajmniej dla mnie, bo wiem o co chodzi. rzy dwóch tysiącach obrotów wrzucam sprzęgło a obroty lecą w górę. Tak się dzieje na każdym biegu.

W poniedziałek zamówie czujnik sprzęgła i sprawdzę.

A to poranne odpalanie, po zmianie olejku:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd z czujnika sprzęgła masz? można go sprawdzić VCDS ale nie pamiętam w której grupie ,jak się podepnę do swojego to Ci napiszę . Przepustnice czyściłeś w ogóle ? Ja na grzechotkę nie zwracam już uwagi , jestem wręcz pewien że powodem rzegotania są te zaworki, ale nie mam czasu wymienić , znowu rwać kolektor :facepalm: Jak silnik dobrze ostygnie odpal na chwilę , zgaś i na drugi dzień już nie zarzegota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...