Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kody błędów do analizy po vagowaniu.


bialy986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:hi:

Wczoraj miałem pierszy samodzielny kontakt z Vag-iem.Korzystałem z wersji 4.9. Mam też wersję 3.11 ale niestety z angielskim słabo u mnie.

Więc sprawdziłem błędy i wyszło mi cos takiego:

W silniku:

544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Immobiliser:

1176 Klucz

sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

Klimatyzacja:

63041 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

21583 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

16724 Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód

nie autoryzowane

17463 Nie znany kod błędu

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

1294 Nie znany kod błędu

przerwa w obwodzie

63041 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

21583 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości

nie autoryzowane

21583 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

16724 Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

3589 Nie znany kod błędu

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości

nie autoryzowane

20301 Nie znany kod błędu

nieprawidłowy

21599 Nie znany kod błędu

nie autoryzowane

14131 Nie znany kod błędu

8280 Nie znany kod błędu

zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył

Błędy pokasowałem,i jedynie powrócił błąd z immobilisera.Pojeżdżę trochę i znowu sprawdzę czy się pojawią.Moje pytanie-jaki powód błedów i gdzie szukać przyczyny.Chciałbym też zrobić logi w przyszłośći ale pierw muszę trochę ogarnąć obsługę Vag-a żeby czegoś nie spitolić:kwasny:

Proszę o wyrozumiałość i pomoc w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdzij i zobacz co wróci

jak jezdzi auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię tak jak mówisz,a odnośnie jazdy autka to właśnie mam problem,który opisałem tutaj http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/ostre-szarpniecie-3-4tys-obrotow-odciecie-paliwa-250238/ .Pewnie te błedy maja z tym jakiś związek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówiłem, pojezdzij pare dni

daj pare razy w palnik i wrzuc scan z Vag-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.A jaki scan z Vag-a?Logów sam raczej nie zrobię bo nie mam pojęcia,a to moje pierwsze kroki z Vag-iem:embarrassed: Najwyżej błędy wkleję tak jak teraz.

---------- Post dopisany 05-02-2013 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 21:55 ----------

Siema.Dziś ponownie podłączyłem Vag-a i wyskoczyły takie błędy:

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16725-czujnik położenia wałka rozrządu strona 2-zakres/możliwości

21599-nie znany kod błędu,nie autoryzowane

6280-nie znany kod błędu,zbyt długi czas opadania ciśnienia tył

1176 Klucz

sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

1176 i 17978 to obstawiam immo bo ciagle mam problem z odpalaniem.Nie wiem niestety co jest powodem pozostałych błędów.Panowie pomóżcie:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi dynamiczene z bloku 2 7 13 25 tylko przed logowaniem pokasuj błedy .bład z przeładowania moze byc spowodowany padnietym n75 lub uszkodzonymi przewodem miedzy n75 a gruszka ,a bład ze składu mieszanki moze byc zwizany z nieszczelnoscia lub padnieta przepływka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się zrobić te logi,tylko nie wiem jak i czy się uda.Bo tak jak pisałem jak wcisnę gaz do podłogi to w przedziale 3,5-4 tyś.obr. szarpie autem.Mógłby ktoś dac jakiś link (najlepiej z fotostory) jak zrobić logi w moim motorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Damian:notworthy: A tak z pytam z braku wiedzy:na podanym filmiku jest ropniak,którego logujemy w zakresie 1500-4500 rpm. a benzyniaka w zakresie 1500-6500rpm?Postaram się zrobić logi na dniach,tylko kawałem prostej i pustej muszę znalezc:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, benzybę logujemy w zakresie ok 1500-6500obr/min, a diesla 1500-4500obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...