Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gasnie poczas jazdy


Arczi1977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Otóz przydazyl mi sie dzis dziwny przypadek. Podczas jazdy silnik wpadł w lekkie wibracje i zgał. Nastepnie po kilku próbach odpalenia go zapalił i było wszystko ok. Nastepnie po przejechaniu paru km, sytuacja sie powtórzyła i tak co jakies 5-8 km. Gasł i odpanałem go po 4-5 próbach.

Po powrocie do domu podłaczyłem go do VCDS-a i błedów w sterowniku silnika nie było. Zrobiłem logi grupu 1/13/23

Czy jest szansa ze poszła pompka w baku ewentualnie cos sie mogło przypchac, jakies sitko czy cos podobnego co filtruje paliwko w baku. Dodam ze filtr paliwa był zmieniany przed zima i zawsze mam poł baku paliwka.

Ponizej link do logów:

Grupy: 001,023,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dawki bardzo skacza, moze jakis problem z cisnieniem paliwka.

Prosze o podpowiedzi za co sie złapac najpierw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co opisujesz wynikało by ze pompa w zbiorniku umiera . sprawdz jeszcze cisnienie jakie daje pompa tanem bo w bloku 23 masz bipy dosyc mocno na -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silnikach PD najczesciej jest pompa w zbiorniku elektrycza ,rzadko kiedy były bez pompy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doucz sie piotr303

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ----------

i po drugie pompa ktora dostarcza paliwo do pompek nazywa sie tandemowa i jest z nia zintegrowana pompa tandemowa, ktora robi podcis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj mechanik twierdzi ze w baku jest jakies sitko i ono tez mogło sie przytkać. Jutro mi sprawdzi cały uklad łacznie z cisnieniem. Twierdzi ze to pompka w baku. Bo jak odpalałem go za 4/5 razem to dopiero słyszałem jak sie załaczała po 2/3 strzale. Pomka tandem jest prawie nowa, wymieniał ja niemiec od ktorego autko kupiłem. Moze przejechane ma z 70 tys km. Po odpaleniu moge przejechac z 5/6 km i tak w kólko.

---------- Post dopisany 05-02-2013 at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 22:44 ----------

No i sytuacja sie wyjasniła, pomka paliwa jak i sitko w baku były całe zasyfione. Mechanik mi powiedzał ze takze roznego rodzaju srodki do czyszczenia pompowtrysków powoduja ze w baku te całe gowno co przylega do scianek, odkleja sie i przykleja do sitka i niestety wtedy nie ma odpowiedniego cisnienia zasysanego paliwka.

Ponizej logi po czyszczeniu.

Moglby ktos spojrzec i napisac ze wszystko wrociło do normy.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi robione na zimnym i cieplym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...