Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam osoby, która ma 8,5j 225/40R18 ~ET30 na zawieszeniu 1BV, -40 i niżej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam koła we wspomnianej wyżej konfiguracji, tyle, że z ET45 i chciałbym koniecznie założyć dystanse z pierścieniem centrującym więc wychodzi, że minimum to 15mm (widziałem też 13). Czy ktoś posiada taką/zbliżoną konfigurację u siebie? Moje obawy dotyczą tzw. rubbingu, czyli ocierania opony o wnętrzności nadkola/błotnik

Obecnie mam 1BV, ale sprężyny -40 czekają na założenie z przodu.

Pragnę też dodać, że samochód będzie miewać wycieczki z trzema pasażerami średnio po 90kg, około 100 kg w bagażniku, oraz trzema crossowkami na przyczepie. Nie są mu też obce podróże w pełnym składzie z pełnym bagażnikiem, stąd mój pomysł, żeby zostać przy 1BV z tyłu.

Wnioskując z poniższych postów:

B6 A4 Wheel Thread - Page 3

i odpowiednio to przeliczając w tym:

Online Wheel & Tyre Fitment calculator. Offset, Tyre stretch and Rolling Radius calculator

nasuwa się wniosek, że przy normalnym użytkowaniu nie powinno nic się dziać, niestety co do ekstremalnych obciążeń nie mam już takiej pewności.

Czekam na potwierdzone informacje z autopsji :)

Opublikowano

przy 8 J 225/40 i Et 25 z tylu da sie jezdzic... sprawdzałem na obciazeniu 3 osób ( około 300 Kg)

przy 8,5 zrobi sie wiekszy naciag opony, powinno byc na styk.

Opublikowano

Dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...