12pawel12 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Cześć. Mam koła we wspomnianej wyżej konfiguracji, tyle, że z ET45 i chciałbym koniecznie założyć dystanse z pierścieniem centrującym więc wychodzi, że minimum to 15mm (widziałem też 13). Czy ktoś posiada taką/zbliżoną konfigurację u siebie? Moje obawy dotyczą tzw. rubbingu, czyli ocierania opony o wnętrzności nadkola/błotnik Obecnie mam 1BV, ale sprężyny -40 czekają na założenie z przodu. Pragnę też dodać, że samochód będzie miewać wycieczki z trzema pasażerami średnio po 90kg, około 100 kg w bagażniku, oraz trzema crossowkami na przyczepie. Nie są mu też obce podróże w pełnym składzie z pełnym bagażnikiem, stąd mój pomysł, żeby zostać przy 1BV z tyłu. Wnioskując z poniższych postów: B6 A4 Wheel Thread - Page 3 i odpowiednio to przeliczając w tym: Online Wheel & Tyre Fitment calculator. Offset, Tyre stretch and Rolling Radius calculator nasuwa się wniosek, że przy normalnym użytkowaniu nie powinno nic się dziać, niestety co do ekstremalnych obciążeń nie mam już takiej pewności. Czekam na potwierdzone informacje z autopsji
MAGIC87 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 przy 8 J 225/40 i Et 25 z tylu da sie jezdzic... sprawdzałem na obciazeniu 3 osób ( około 300 Kg) przy 8,5 zrobi sie wiekszy naciag opony, powinno byc na styk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się