jozek726 6 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam, opisze moj problem od poczatku. Wystepuje od od jakis 2 miesiecy, mianowicie golf po dluzszym postoju(np:noc) jest zamulony, nie chce wkrecac sie na wyzsze onroty pow 3 tys, sprawia wrazenie jakby nie mial turbiny(mimo ze ona dmucha sprawdzalem na wezu). Po paru minutach i ponownym odpaleniu slinkia wszystko wraca do normy. Co dziwne objaw wystepowal tylko i wylacznie podczas mrozow, gdy byla odwilz wszystko mijalo. Od jednego uzytkownika dowiedzialem sie ze mam zrobic pomiary grup 3,8,11,13,23 zalaczam screny moze to cos wyjasni. Pacjent to GOLF IV 1,9 TDI 110 KM AHF "][/u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Zrob logi dynamiczne - 011,010,008,004,003 i 001 oraz statyczną 011 w trybie Basic Settings. Jak dla mnie typowy obajw zasyfionego VTG... ale moze byc tez cos innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 VTG ? możesz rozwinąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kierownice w turbo jakie sa wskazania wody i temp w dolocie na VAG-u podczas rozruchu i pracy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kierownice w turbojakie sa wskazania wody i temp w dolocie na VAG-u podczas rozruchu i pracy ? powiedz mi w jakim bloku to sprawdzic to jutro napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 ja by sprawdził gruszke bo to jest golf, a tam gruszka jest do góry nogami wiec moze sie tam zbierac woda która zamarza i dlatego auto jest zmulone i dopiero po kilku minutach wszystko wraca do normy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 jutro sprawdze ta gruszke, jakich szukac na niej uszkodzen? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 nie tyle uszkodzen tylko sprawdz czy nie jest mokra lub oszroniona .jesli jutro u ciebie bedzie mróz to sprawdz przed odpaleniem czy mozesz wcisnac sztange . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 ok sprawdze,ale mrozu ne zapowiadaja;/ a czy sztanga powinna sie ruszac jak bede dodawal gazu na biegu jalowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 rano jak bedziesz odpalał to poros druga osobe niech obserwuje czy zaraz po zapaleniu wciagło sztange .w czasie gazowania na luzie sztanga moze sie nie ruszyc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 A profilaktyczna podmina N75? Moze to jest przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Coś Ci podpowiem - nawet w logu statycznym grupy 011 dla silnika ASV wartość 948 mbar w grupie 011 to jakieś nieporozumienie, turbo powinno ładować powyżej 1009 mbarów więc albo nie dochodzi zupełnie podciśnienie na gruchę przy turbo albo masz tam wstawiony czujnik cisnienia doładowania nie taki jaki powinien być czyli z końcówką 051C. Sprawdź nr na czujniku G71 oraz czy sztanga przy gruszce turbo jest zasysana w dół w stronę gruchy zaraz po odpaleniu silnika. Zawór EGR też nie mierzy właściwych wartości bo jeśli jest w pełni otwarty a tak wynika z logu grupy 003 to też mierzy za dużo czyli się w pełni nie otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 masz tam wstawiony czujnik cisnienia doładowania nie taki jaki powinien być czyli z końcówką 051C. Sprawdź nr na czujniku G71 . mam czujnik o koncowce 051 bez C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Gadamy i gadamy a wystarczy zrobic logi, ktore napisałem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 wymiana n75 pomogla;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 wymiana n75 pomogla;) git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygras 0 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wymiana n 75 nie pomogla na dlugo. Znowu noulaf. Zrobilem logi dynamiczne(robilem to 1szy raz mam nadzieje ze dobrze;) Log-01-008-004-003.csv - download. Darmowy hosting plików. Log-01-001-010-011.csv - download. Darmowy hosting plików. dodatkowo wywala mi blad 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent z gory dziekuje za wszelkie rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się