Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA - Drgania, trzęsienie na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 22.04.2018 o 22:13, Adrian Adamczyk napisał:

jakie miałeś dokładnie objawy? jakies błędy w kompie miałes?

Objawy u mnie to:

  • nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym
  • obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów
  • nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło

Po naprawie do dzisiaj mam spokój.

Opublikowano
4 godziny temu, mikemx napisał:

Objawy u mnie to:

  • nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym
  • obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów
  • nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło

Po naprawie do dzisiaj mam spokój.

A co naprawiłeś?

Opublikowano
W dniu 14.08.2018 o 20:10, arek252525 napisał:

A co naprawiłeś?

W dniu 24.08.2017 o 16:01, mikemx napisał:

Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało.  Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.

Już jeden kolega z forum (@Grubychudas) potwierdził, że po wymianie tego elementu problem ustąpił.

Opublikowano

To tak jak zalecam każdemu co ma trzesawke zęby sprawdził pierwsze zawór na listwie bo to główny powód wstrząsów. Dobra robota

Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 14.08.2018 o 16:02, mikemx napisał:

Objawy u mnie to:

  • nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym
  • obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów
  • nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło

Po naprawie do dzisiaj mam spokój.

Też wymieniałeś ten zawór? I Tb też pomogło?

Opublikowano
W dniu 6.02.2013 o 19:05, lucas88 napisał:

Mam taki problem, że na biegu jałowym, czyli kiedy stoję np. na światłach trzęsie, drga silnikiem a w zasadzie przenosi się to na całą budę.

Obroty wg zegara nie falują (są w granicach 820obr/min), ale czuć co jakiś czas, że mocniej zatrzęsie (tj.raz na około 10s)siedząc w srodku.

Kiedy delikatnie dodam gazu i utrzymuje obroty w granicach 900obr/min wszystko jest w porządku, nie trzęsie.

Błędów żadnych na kompie nie ma, auto przespiesza, jedzie normalnie, żadne komunikaty sie nie wyświetlaja na tablicy.

dodam że jest to audi a4 b8 sedan 2008r. 143KM CAGA

???

lucas88 możesz odpowiedzieć jak u Ciebie?

Opublikowano
18 godzin temu, arek252525 napisał:

To tak jak zalecam każdemu co ma trzesawke zęby sprawdził pierwsze zawór na listwie bo to główny powód wstrząsów. Dobra robota

Pozdrawiam

Czy takie skoki paliwa są w normie ?

 

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Adrian Adamczyk napisał:

Czy takie skoki paliwa są w normie ?

 

Zbyt duże i za często. A były one robione na rozgrzanym silniku

 

Edytowane przez arek252525
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, arek252525 napisał:

Zbyt duże i za często. A były one robione na rozgrzanym silniku

 

Tak ciepły silnik czyli zalecasz wymianę?  

Pokaż jak u Ciebie to wyglada tez mam caga.

Edytowane przez Adrian Adamczyk
Opublikowano
1 minutę temu, Adrian Adamczyk napisał:

Tak ciepły silnik czyli zalecasz wymianę?  

Tak to najlepsze wyjście, ale pamiętaj ze morze to być tez wina któregoś wtrysku te wibracje. ale lepiej najpierw wymień ten zawór. bo koszty wtrysków i pompy są bardzo wysokie a jakość regeneracji mija się z jakością wykonania. Mi w wielu przypadkach pomogło a tak pozatym jaki masz przebieg?

Opublikowano
4 minuty temu, arek252525 napisał:

Tak to najlepsze wyjście, ale pamiętaj ze morze to być tez wina któregoś wtrysku te wibracje. ale lepiej najpierw wymień ten zawór. bo koszty wtrysków i pompy są bardzo wysokie a jakość regeneracji mija się z jakością wykonania. Mi w wielu przypadkach pomogło a tak pozatym jaki masz przebieg?

240k na wytryskach korekcję +0,3 do -0,3 więc ładne, a objawy miałem że na światłach jak stawałem wpadał w wibracje i odziwo mu przeszło, ale teraz mam wrażenie że są jakieś wybracje do momentu jak staje. Dwu mas wykluczam na biegu luzie to samo. 

Opublikowano
2 minuty temu, Adrian Adamczyk napisał:

240k na wytryskach korekcję +0,3 do -0,3 więc ładne, a objawy miałem że na światłach jak stawałem wpadał w wibracje i odziwo mu przeszło, ale teraz mam wrażenie że są jakieś wybracje do momentu jak staje. Dwu mas wykluczam na biegu luzie to samo. 

wtryski OK. wymień ten zawór ale jak procedura nakazuje i będzie lepiej.

Opublikowano
1 minutę temu, Adrian Adamczyk napisał:

A jak nakazuje :D

 

sss.pdf

Opublikowano
31 minut temu, Adrian Adamczyk napisał:

Mam pytanie jakbym chciał dac roczną mało używana używkę to jakies oringi kupic czy moge odrazu przełozyć? 

możesz od razu przełożyć lecz nie zalecam używek ale to twój wybór.

Opublikowano
W dniu 16.08.2018 o 22:08, Adrian Adamczyk napisał:

Mam pytanie jakbym chciał dac roczną mało używana używkę to jakies oringi kupic czy moge odrazu przełozyć? 

Uważam podobnie jak @arek252525. Ta część nie jest droga, szczególnie porównując do tego ile ludzie (nawet z tego forum) zainwestowali bezskutecznie w usunięcie tego problemu. Kupując nowy, oryginalny zawór jednoznacznie wykluczysz to źródło problemu, a przy tym posłuży jeszcze długi czas. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.08.2018 o 00:13, mikemx napisał:

Uważam podobnie jak @arek252525. Ta część nie jest droga, szczególnie porównując do tego ile ludzie (nawet z tego forum) zainwestowali bezskutecznie w usunięcie tego problemu. Kupując nowy, oryginalny zawór jednoznacznie wykluczysz to źródło problemu, a przy tym posłuży jeszcze długi czas. 

Właśnie Panowie ja mam podobnie i nie chciałbym od razu inwestować a później się okaże, że to ten zawór. 

 

Mam pytanie do Was .... u mnie te drgawki zaczynają się po bardzo mocnym rozgrzaniu samochodu i tylko na postoju, są raczej lekko odczuwalne.
Obrotomierz cały czas w jednej pozycji a spalanie na wyświetlaczu od 0,6 do 0,8. 
Natomiast wkurzające jest to bujanie karoserią dość małe i bardzo nieregularne. 

Jak zimy silnik to idealnie pracuje. 

Proszę o info czy to też może być regulator czy czujnik (czy to jest jedno i to samo). 

P.S. dodam, że tak to jak na poniższym filmiku u mnie nie wygląda, obrotomierz stoi sztywno tylko spalanie czasem skoczy z 0,6 do 0,8 

 

Edytowane przez miccio
Opublikowano
1 godzinę temu, miccio napisał:

Właśnie Panowie ja mam podobnie i nie chciałbym od razu inwestować a później się okaże, że to ten zawór. 

 

Mam pytanie do Was .... u mnie te drgawki zaczynają się po bardzo mocnym rozgrzaniu samochodu i tylko na postoju, są raczej lekko odczuwalne.
Obrotomierz cały czas w jednej pozycji a spalanie na wyświetlaczu od 0,6 do 0,8. 
Natomiast wkurzające jest to bujanie karoserią dość małe i bardzo nieregularne. 

Jak zimy silnik to idealnie pracuje. 

Proszę o info czy to też może być regulator czy czujnik (czy to jest jedno i to samo). 

P.S. dodam, że tak to jak na poniższym filmiku u mnie nie wygląda, obrotomierz stoi sztywno tylko spalanie czasem skoczy z 0,6 do 0,8 

Bardzo duze skoki na szynie, jak będziesz wymieniał zawór to sprawdź czy na starym nie masz opiłków na filterku. Tez bym sprawdził Kompresie na cylindrach i szczelność dolotu, podciśnienia.

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Właśnie chodziło im o to, że ja mam inaczej niż na filmie bo wskazówka obrotomierza stoi sztywno. Silnik pracuje normalnie ale drgawki są takie bardzo delikatne. 
Cykliczne ale mało wyczuwalne na karoserii. Tylko na coepłym 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...