Jump to content

mikemx

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About mikemx

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

125 profile views
  • cmk

  1. @Dev Tak jak napisałem wcześniej, jedna piasta miała bicie więc została z łożyskiem wymieniona. Pozostałe są ok ale problem dalej występował. Dopiero powrót do oryginalnego zestawu załatwił sprawę. Nie mam pewności czy to coś z zestawu 320mm jest wadliwe. Kilku mechaników już przeglądało się temu i nie znaleźli żadnego problemu. Nawet twierdzą, że w zaciskach tłoczki pracują bardzo dobrze. Od siebie dodam, że oprócz wibracji przy hamowaniu z dużych prędkości pojawiają się drgania samochodu przy dobrze znanym forumowiczom zakresie prędkości 120-140 km/h dlatego jeden z mechaników zwrócił uwagę na banany, które u mnie są z tulejami 65mm i mogą "nie wytrzymywać". Obecnie jeżdżę na zestawie 314mm i nie ma żadnego z w/w problemu.
  2. Komplet miał nowe tarcze Otto Zimmeran od użytkownika z forum (deva). Dodatkowo wczoraj zostały przetoczone i założone nowe klocki ATE (wcześniej Ferodo). Dodam, że sprawdzone zostało bicie na piastach. Jedna została wymieniona wraz z lożyskiem. Zregenerowana została również maglownica bo miała delikatny luz.
  3. Cześć, Od bardzo 2 lat mierzę się z problem drgań kierownicy przy hamowaniu z dużych prędkości (130+ km/h). Po kolejnej wizycie u mechanika, przy której samochód spędził u niego ponad tydzień okazało się że winne są hamulce. W moim aucie był wymieniony przód z 314mm na 320mm z regenerowanymi zaciskami i jarzmami. Po powrocie do oryginału problem znika. Pytanie do Was: Czy jestem skazany na jazdę z mniejszymi tarczami, czy może jest to przyczyna np. walniętego zacisku?
  4. mikemx

    Gasnące światło

    U mnie jest ten sam problem. @M1s1ek co u Ciebie było przyczyną?
  5. Uważam podobnie jak @arek252525. Ta część nie jest droga, szczególnie porównując do tego ile ludzie (nawet z tego forum) zainwestowali bezskutecznie w usunięcie tego problemu. Kupując nowy, oryginalny zawór jednoznacznie wykluczysz to źródło problemu, a przy tym posłuży jeszcze długi czas.
  6. Już jeden kolega z forum (@Grubychudas) potwierdził, że po wymianie tego elementu problem ustąpił.
  7. Objawy u mnie to: nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło Po naprawie do dzisiaj mam spokój.
  8. Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało. Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.
  9. Witam, szukam letnich opon do A4 B8 quattro 2.0TDI 170KM. Standardowo moje Audi jest wyposażone w: Opony o szerokości 245 zawsze kojarzyły mi się z autami o większej mocy dlatego rozważam zmianę na 225 (na wlepce jest 225/50 R17). Czy ktoś z Was posiada taki zestaw? Jak wrażenia? Czy opony nie będą za bardzo naciągnięte? Na tą chwilę jestem zdecydowany na Continental PremiumContact 6. Pozdrawiam
  10. @RumJanek Sam co prawda różnicy w spalaniu jakiejś szczególnej nie widzę ale nie wykluczam, że jest tak jak napisałeś. Mnie do wgrania nowego programu przekonało... darmowe mycie auta W sumie moje wyniki nie odbiegają od tego co napisali @zamek1200 i @execuiter
  11. 2.0 TDI CAHA 170KM quattro, opony 245/45 R17 Miasto (Warszawa): 8,5-9,2 l/100km Trasa (autostrada): ok 7 l/100km Trasa (emerycka, równa jazda ok 100km/h): 5,6-5,8 l/100k Dodam, że powyższe wartości to spalania realne a nie wskazania komputera. U mnie wg. auta spalanie w mieście jest mniejsze o ok 0,4 l/100km. EDIT: Ja byłem na akcji serwisowej Audi dotyczącej wgrania oprogramowania poprawiającego emisję spalin. Na wszelki wypadek następną rzeczą, którą zrobiłem była wizyta na hamowni w R-Performance. Wynik wskazywał, że oprogramowanie nie wpłynęło na moc (standardowo 180,5KM, 385,6 Nm).
  12. Byłem na akcji serwisowej i wgrali mi nowe oprogramowania. Nie zauważyłem żadnych różnic ani w spalaniu, ani w osiągach. Po ok 2 miesiącach wybrałem się do R_PERFORMANCE i na hamowni wyszło mi 180KM i 385Nm. Wygląda więc na to że serwis nie ingerował w osiągi auta. Mam 2.0 TDI 170KM CAHA
  13. Twój post jest na wagę złota. Sam męczę się z problemem telepania budą na biegu jałowym i stąd kilka pytań: Czy trzęsienie budą objawiało się nieregularnym szarpaniem tylko na biegu jałowym? U mnie na odrobinę podwyższonych obrotach (np wypalający się DPF) problemu już nie ma i silnik chodzi bardzo gładko. Czy częstotliwość występowania tego zjawiska była losowa? U mnie potrafi kilka razy szarpnąć, a potem jest spokój na jakiś czas. Innym znowu razem zatrzymanie się na każdych światłach powoduje szarpanie i [email protected]#$. Czy VCDS znajdował jakiś błąd? W tytule wątku jest jakiś wymieniony za to u mnie nic nie widać. Czy u Ciebie wskazówka obrotomierza falowała podczas szarpania? Jaki jest szacunkowy koszt naprawy w Twoim przypadku? Dodam, że problem u mnie występuje od 1,5 roku. Jedyne wnioski do jakich doszedłem to to, że pośredni wpływ na to niepokojące zjawisko ma jakość ON, który leje. Tankując na moim sprawdzonym Shellu (V-power lub zwykłe ON) szarpanie występuje sporadycznie. Inna sprawa, że w tym okresie zawór EGR kwalifikuje się do wymiany. Proszę o pomoc. Na pewno nie jedna skorzysta z tego wątku bo pomimo faktu, iż problem był wielokrotnie poruszany na forum takiego rozwiązania jak ty nikt jeszcze nie zaproponował.
  14. Cześć, jest ktoś z Warszawy lub okolic, kto podjąłby się montażu tempomatu? Mam kierownice multifunkcyjną więc powinno pójść łatwiej. Pozdrawiam
  15. mikemx

    problem z klamka

    Autorze, czy stało się to nagle? Miałeś wcześniej jakieś inne niepokojące objawy? U mnie jest problem z przednią klamką w drzwiach kierowcy. Przy próbie otwarcia z zewnątrz drzwi się otwierają lecz klamka zostaje w pozycji "wyciągniętej". Trzeba jej lekko pomóc żeby wróciła do pozycji "wciśniętej". Sam już nie wiem co z tym zrobić.
×
×
  • Create New...