mikemx

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O mikemx

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    68 wyświetleń profilu
    1. mikemx

      U mnie jest ten sam problem. @M1s1ek co u Ciebie było przyczyną?
    2. mikemx

      Uważam podobnie jak @arek252525. Ta część nie jest droga, szczególnie porównując do tego ile ludzie (nawet z tego forum) zainwestowali bezskutecznie w usunięcie tego problemu. Kupując nowy, oryginalny zawór jednoznacznie wykluczysz to źródło problemu, a przy tym posłuży jeszcze długi czas.
    3. mikemx

      Już jeden kolega z forum (@Grubychudas) potwierdził, że po wymianie tego elementu problem ustąpił.
    4. mikemx

      Objawy u mnie to: nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło Po naprawie do dzisiaj mam spokój.
    5. mikemx

      Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało. Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.
    6. Witam, szukam letnich opon do A4 B8 quattro 2.0TDI 170KM. Standardowo moje Audi jest wyposażone w: Opony o szerokości 245 zawsze kojarzyły mi się z autami o większej mocy dlatego rozważam zmianę na 225 (na wlepce jest 225/50 R17). Czy ktoś z Was posiada taki zestaw? Jak wrażenia? Czy opony nie będą za bardzo naciągnięte? Na tą chwilę jestem zdecydowany na Continental PremiumContact 6. Pozdrawiam
    7. mikemx

      @RumJanek Sam co prawda różnicy w spalaniu jakiejś szczególnej nie widzę ale nie wykluczam, że jest tak jak napisałeś. Mnie do wgrania nowego programu przekonało... darmowe mycie auta W sumie moje wyniki nie odbiegają od tego co napisali @zamek1200 i @execuiter
    8. mikemx

      2.0 TDI CAHA 170KM quattro, opony 245/45 R17 Miasto (Warszawa): 8,5-9,2 l/100km Trasa (autostrada): ok 7 l/100km Trasa (emerycka, równa jazda ok 100km/h): 5,6-5,8 l/100k Dodam, że powyższe wartości to spalania realne a nie wskazania komputera. U mnie wg. auta spalanie w mieście jest mniejsze o ok 0,4 l/100km. EDIT: Ja byłem na akcji serwisowej Audi dotyczącej wgrania oprogramowania poprawiającego emisję spalin. Na wszelki wypadek następną rzeczą, którą zrobiłem była wizyta na hamowni w R-Performance. Wynik wskazywał, że oprogramowanie nie wpłynęło na moc (standardowo 180,5KM, 385,6 Nm).
    9. mikemx

      Byłem na akcji serwisowej i wgrali mi nowe oprogramowania. Nie zauważyłem żadnych różnic ani w spalaniu, ani w osiągach. Po ok 2 miesiącach wybrałem się do R_PERFORMANCE i na hamowni wyszło mi 180KM i 385Nm. Wygląda więc na to że serwis nie ingerował w osiągi auta. Mam 2.0 TDI 170KM CAHA
    10. mikemx

      Twój post jest na wagę złota. Sam męczę się z problemem telepania budą na biegu jałowym i stąd kilka pytań: Czy trzęsienie budą objawiało się nieregularnym szarpaniem tylko na biegu jałowym? U mnie na odrobinę podwyższonych obrotach (np wypalający się DPF) problemu już nie ma i silnik chodzi bardzo gładko. Czy częstotliwość występowania tego zjawiska była losowa? U mnie potrafi kilka razy szarpnąć, a potem jest spokój na jakiś czas. Innym znowu razem zatrzymanie się na każdych światłach powoduje szarpanie i [email protected]#$. Czy VCDS znajdował jakiś błąd? W tytule wątku jest jakiś wymieniony za to u mnie nic nie widać. Czy u Ciebie wskazówka obrotomierza falowała podczas szarpania? Jaki jest szacunkowy koszt naprawy w Twoim przypadku? Dodam, że problem u mnie występuje od 1,5 roku. Jedyne wnioski do jakich doszedłem to to, że pośredni wpływ na to niepokojące zjawisko ma jakość ON, który leje. Tankując na moim sprawdzonym Shellu (V-power lub zwykłe ON) szarpanie występuje sporadycznie. Inna sprawa, że w tym okresie zawór EGR kwalifikuje się do wymiany. Proszę o pomoc. Na pewno nie jedna skorzysta z tego wątku bo pomimo faktu, iż problem był wielokrotnie poruszany na forum takiego rozwiązania jak ty nikt jeszcze nie zaproponował.
    11. mikemx

      Cześć, jest ktoś z Warszawy lub okolic, kto podjąłby się montażu tempomatu? Mam kierownice multifunkcyjną więc powinno pójść łatwiej. Pozdrawiam
    12. mikemx

      Autorze, czy stało się to nagle? Miałeś wcześniej jakieś inne niepokojące objawy? U mnie jest problem z przednią klamką w drzwiach kierowcy. Przy próbie otwarcia z zewnątrz drzwi się otwierają lecz klamka zostaje w pozycji "wyciągniętej". Trzeba jej lekko pomóc żeby wróciła do pozycji "wciśniętej". Sam już nie wiem co z tym zrobić.