Jump to content

sebulba

Pasjonat
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About sebulba

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Daleko

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dev rozkodujesz ? WAUZZZF48GA088373 Z gory dziekuje .
  2. To te 200 gram i nic wiecej ? Odezwe sie do ciebie Dev bo beda potrzebne mi graty na swapa.
  3. Czym sie różnią tarcze zimmermann 100.3355.20 od 100.3331.20? Mam zamiar zrobic swapa aucie i nie wiem które kupic . Do tego beda kloceki Ferodo FDB4044 .
  4. Ktos sie orietuje ile moze napinacz i pasek PK kosztowac w ASO?
  5. Kurna mam to samo, ten sam dźwięk po wymianie rozrządu (ina) pasek Conti w przedziale 920 do 1000 obrotów.
  6. Dzisiaj i ja zaglądałem z ciekawości czy cos jest w miejscu czujnika i na szczęście czysto bez opiłków , przebieg 160 tys
  7. Przeciez sa roznicowki ktore chyba kazdy stosuje one maja tak mala zwloke ze jak wlozy gwozdza to nic nie poczuje, To zlap przewód fazowy jedna dlonia a druga dotknij przewodu ochronnego Oczywiście instalacje zabezpieczona wyłącznikiem różnicowoprądowym i sprawdź czy naprawdę nic nie poczujesz
  8. sebulba

    B8 TrOOOOp

    Jaki czujnik roznicy ciśnień mam kupic bo zaczyna padac ten (059906051A) ale sa jeszcze z końcówka B i C ?
  9. Czy ktos z was kupowal czujnik na alledrogo , bo roznica ceny serwis a all... to ponad 100% i zastanawiam sie czy to aby nie jakas podróbka.
  10. sebulba

    Błąd 7140

    Blad byl w sterowniku silnika , mialem jaszcze dwa bledy w klimatyzacji (blad nastawnika klapy powietrza ) i przyczepa (spalona żarówka )
  11. sebulba

    Błąd 7140

    Panowie co to za bład 7140 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [032] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2
  12. Panowie, Miałem ten sam problem: P2015 - błąd Tak sobie to sprytnie wymyślili inżynierowie z VAG, że na osi z klapami zamontowali jedną plastikową część, która po 100-200 tys.km się wyrabia i powoduje luzy, a w efekcie błąd. W ASO wymieniają cały kolektor - tak jak napisał kolega MAJAKOS - koszt 1800 zł Zaślepianie klap czy ich wyprogramowywanie jest wg mnie ryzykowne - niektórzy piszą o problemach z DPF czy serii kolejnych błędów. Są dwie metody chałupnicze do zastąpienia tego plastikowego ustrojstwa: nawiercanie nastawnika i wkręcanie śruby czy dorabianie drewienek Jest też metoda bardziej profesjonalna. Na allegro za dwie stówki można kupić aluminiowy zestaw naprawczy instalowany do nastawnika. Ja tak zrobiłem - u mnie działa i błędu nie wywala. Można go znaleźć wpisując w wyszukiwarkę allegro: nastawnik p2015. Chyba we wszystkich tematach związanych z klapami chwalisz to rozwiazanie . Nick alle... i imie w opisie to tylko zbieg okoliczności ?
  13. Mialem dokładnie to samo takie bardzo delikatne drgania przy przyspieszaniu na zimnym silniku, po wyczyszczeniu kolektora,EGR i przepustnicy na razie tego nie czuje. Zobaczymy na ile pomogło bo czyszcilem w sobotę , mam nadzieja ze to nie placebo.
  14. Dzisiaj z braku zajęcia rozebrałem i wyczyściłem kolektor, EGR i przepustnice żadnych bledow ,problemów nie mialem ( plan byl tylko EGR i przepustnica ) ale jak zobaczyłem jaki syf jest w kolektorze to polecialem dalej. I teraz pytanie czy powinienem zrobic adaptacje nastawnika klap ? dodam ze czyściłem bez odkręcania nastawnika od kolektora .
×
×
  • Create New...