Jump to content
0
goalkeeper

Wolno spadające obroty :(

Recommended Posts

Witam tak jak w temacie w mojej audi wolno spadają obroty. tzn po puszczeniu pedału gazu obroty spadają z takio opóźnieniem jakby. Dodam ze przepustnica czysta i podkładana druga -bez zmian;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

to szukaj nieszczelności w dolocie

a czy uszczelkę masz między przepustnicą a kolektorem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam zrobiną z kartonu ktos na forum pisał zeby tak zrobic. Myslisz ze to moze byc przyczyna?

---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ----------

uszczelke zamówiłem bedzie na jutro zobaczymy czy cos sie zmieni. Pozatym przed chwilą podłączyłem audi po Vaga i pokazało takie blędy :

1249 Wtryskiwacz cylindra 1 -N30 przerwa na wyjściu

1250 Wtryskiwacz cylindra 2 -N31 przerwa na wyjściu

1251 Wtryskiwacz cylindra 3 -N32 przerwa na wyjściu

1252 Wtryskiwacz cylindra 4 -N33 przerwa na wyjściu

16885-Czujnik prędkości pojazdu/zakres możliwość/brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem/-BŁĄD SPORADYCZNY

wie ktos co te błędy oznaczają i co je powoduje oraz czy ma to cos wspólnego z moim problemem opisanym w temacie?

---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ----------

pomoze ktos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykasuj te błędy i się przejedź , tryb awaryjny też powoduje wolne opadanie z obrotów .


https://plus.google.com/u/0/114649407004978484510 Zapraszam do galerii niektórych moich prac :)

Mechanika , Naprawy Główne i Bieżące, Poprawki LPG , Montaż LPG, Strojenie AFR , Diagnostyka VCDS 15.7.3 tel.889 992 019 Zapraszam , na pewno się dogadamy :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wykasowałem i znów wyskoczyły te wtryskiwacze o tym czujniku prędkości narazie cisza

---------- Post dopisany 09-02-2013 at 08:48 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 20:39 ----------

zmieniłem uszczelkę pod przepustnia i różnica praktycznie żadna ;/ jak myślicie czym mogą byc spowodowane te błędy wtryskiwaczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zobacz czy to nie wina gazu zakręć go na butli wypal cały i pojeździj troszkę na pb powinno pomóc, a te błedy to zapewne są spowodowane instalacją lpg bo przecież jak ci się lpg włącza wtryski przestają działać i przez to te błędy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

umnie na gazie tez wyskakiwaly takie bledy ale to prze to ze byla nie odpowiednia mieszanka paliwa pozatym zwykly gaz nie idzie przez wtryski i ma to najwieksze chyba znaczenie bo jak masz podloczone tak jak ja miałem to umnie wtryskiwacze na gazie nie chodzily bo pomka byla wylaczana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze to przy gazie pompka chodzi tylko wtryski nie jak by pompka nie chodziła to byś wtryski pozapiekał bo paliwo musi w nich krążyć żeby je chłodzić, po drugie czasami właśnie lpg powoduje błędy ECU, w sekwencjach praktycznie już tego nie ma ale stare instalacje to robiły bo odcinasz napięcie od wtrysków podczas pracy na LPG i dlatego mogą być te błędy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobaczymy czy jak pojeżdżę na samej benzynie czy tez tak będzie jesli nie to trzeba coś zmienić w instalacji lpg miałem kilka aut w gazie i nigdy nie było problemów z błędami wtryskiwaczy ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja miałem odcięcie prosu od pompki w momencie przeliczenia na lpg i pzez 5 lat nie miałem żadnego problemu zapiekaniem wtrysków i wiem jak mialem to zrobione wiec proszę nie mow mi jak u mnie bylo i jak bym mial zle to by zapewne sie zkotfasilo a tak nie bylo

---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ----------

na benzynie mi sie nigdy nic nie pokazywalo tylko jak na gazie jezdziłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba tez zrobię tylko jak odłączyć pompkę ;/ przecież przy kazdym odpaleniu chodzi na PB wiec chyba wtryski się przeczyszczą. No ale zobaczymy jak bedzie po jeździe na PB może moj problem leży gdzieś indziej

Share this post


Link to post
Share on other sites

odloczenie pompki nie jest takie trudne ale troszke trzeba pomyslec zastosowac stycznik ale kazdy elektronik nawet gazownik to zrobi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem w Sharanie VR6 , też obroty spadały długo .Okazało się ,że problem leżał w nieszczelności ale wydechu a nie dolotu.Dodatkowo palił jak smok a nie bardzo chciał jechać.Po wymianie jednego z kolektorów ( pęknięty na dł. 12 cm ) i uszczelek wszystko minęło .


Sprzedam wszystkie części A4 avant\\\'96 model 1.8T quattro, info 602 686 595

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać:naughty:

Nie dyskutujemy tutaj na temat wpływu gazu na silnik ani o oszczędnościach. A co do gazu to mam go 7 lat i silnik ma PÓŁ MILIONA km i nadal jeździ bez żadnych ingerencji.


Sprzedam wszystkie części A4 avant\\\'96 model 1.8T quattro, info 602 686 595

Share this post


Link to post
Share on other sites

ludzie nie wiem jak macie pozakładane te instalacje lpg prawidłowo powinno być tak że paliwo krąży w układzie a tylko wtryski nie pracują jak ktoś jest mądry niech zrobi sobie odrazu na lpg 1000 km i zobaczycie czy wam wtryski nie padną podjedźcie do naprawdę dobrego gazownika to wam powie co i jak bo mi już się nie chce tłumaczyć, a papraków od LPG jest wielu a według mnie instalację powinna zakładać osoba która naprawdę ma pojęcie o tym i nie prawda że niszczy się sam silnik od LPG poprostu po włożeniu instalacji jest więcej rzeczy które mogą się popsuć :) Zrobicie jak uważacie krótkie trasy to może i z wtryskami się nic nie stanie ale na dłuższych to nie zdziwcie się jak samochodu nie będziecie mogli odpalić :) kończę temat nie chce tu polemizować więc zrobicie co będziecie uważali za słuszne :) ja wam napisałem jak powinno być :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać:naughty:

Kolego nie pytałem tutaj czy mam zakładac gaz czy nie i czy drogim forumowiczom podoba sie to ze go założę czy tez nie:)

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

A teraz do tych którzy chcą pomoc ( Dzięki , że jeszcze tacy sa :) ) Zrobiłem dziś na benzynie około 40 km i zero błędow :) CHolera sam już nie wiem o zrobić ale sprawa jest jasna winą błędów jest instalacja lpg ;/

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

Miałem podobny problem w Sharanie VR6 , też obroty spadały długo .Okazało się ,że problem leżał w nieszczelności ale wydechu a nie dolotu.Dodatkowo palił jak smok a nie bardzo chciał jechać.Po wymianie jednego z kolektorów ( pęknięty na dł. 12 cm ) i uszczelek wszystko minęło .

U mnie wydech tez jest do zrobienia rozleciała się złączka elastyczna myslicie ze to tez moze byc przyczyna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy czy owa nieszczelność jest przed czy za sondą lambda.Jeśli przed ( tak jak to było u mnie ) to jak najbardziej.Co do błędów to na benzynie nie miałem żadnych, a na gazie ( instalacja zwykła 2 gen ) zawsze mi wyskakują wtryski i sonda. Nie zwracam na to uwagi - najeżdżone sporo i nic się nie dzieje.Zacznij od uszczelnienia wydechu.


Sprzedam wszystkie części A4 avant\\\'96 model 1.8T quattro, info 602 686 595

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem iż mnie to dziwi,a jak chcesz to załóż sobie nawet żagle-dla mnie bez sensu.Nie oczekuję odpowiedzi.To pseudo oszczędności-ile kosztuje dobre LPG?Po jakim czasie i ilu kilosach się zwraca?Ile po drodze ,,drobnych korekt i napraw''?Ile zszarganych nerwów i dylematów -czy dobrze zrobiłem?To chyba bezcenne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
założę przekaźnik który w momencie przełączenia na lpg wyłączy pompke taki sam jak mam w tej chwili tyle ze ten odcina wtryski

Już znalazleś problem błędów wtryskiwaczy , tam ma być założony emulator wtryskiwaczy , a nie jakiś przekażnik.:wink:

Pompę możesz tym przekażnikiem sobie odciąć, przynajmniej jak jeździsz z małą ilością paliwa to się nie zatrze :wink:

Na pb też tak wolno opadają te obroty?

Wydech połataj bo sonda głupieje i też może być powodem wolno opadających obrotów.

Pierwsze słyszę o tym że we wtryskiwaczach gdy nie pracują krąży paliwo i je chłodzi :grin:

---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać:naughty:

Wystarczy zajrzeć do działu techniczny i zobaczyć ile osób przegląda dział Diesel , a ile LPG czy PB i wnioski same się nasuwają które częściej się psują :grin:

Jak koledzy pojechali i zażądali najtańszej instalacji to nie ma się co dziwić że co chwile poprawki

:polew:


https://plus.google.com/u/0/114649407004978484510 Zapraszam do galerii niektórych moich prac :)

Mechanika , Naprawy Główne i Bieżące, Poprawki LPG , Montaż LPG, Strojenie AFR , Diagnostyka VCDS 15.7.3 tel.889 992 019 Zapraszam , na pewno się dogadamy :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeźdźę na gazie już długi długi i nie mam żądnych problemów oczywiście trzeba troche o to dbac filterek gazu regolarnie oleje filtry świece i lata tyle ze poprzedni właściciel założył instalacje 2 gen z tym lipa pozatym bajka ;) a Teksty typu " załóż sobie nawet żagle" to zachowaj je dla siebie bo pokazujesz swoj poziom kultury kolego :) Inni potrafią normalnie sie wypowiedzieć a Ty kolego norman_69 masz wiecznie jakis problem :) Dzis biorę sie za wydech i zobaczymy co bedzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

widze ze ten kto ma dizla to jest największym znawcą instalacji gazowej jak uważa ze to sie tak sypie dosłownie twoje slowa mnie rozbawiają do lez niema reguly czy dizel bezyna czy lpgi to tylko maszyna ktura ma prawo sie zuzyc uszkodzić niezależnie od paliwa pozatym to niebyl wontek co jest lepze i co sie ma psuc tylko kolega pytal sie o calkiem ina dolegliwość a awarii silników dizel nie chce mi s ie nawet wymieniać bo tego jest do za.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeźdźę na gazie już długi długi i nie mam żądnych problemów oczywiście trzeba troche o to dbac filterek gazu regolarnie oleje filtry świece i lata tyle ze poprzedni właściciel założył instalacje 2 gen z tym lipa pozatym bajka ;) a Teksty typu " załóż sobie nawet żagle" to zachowaj je dla siebie bo pokazujesz swoj poziom kultury kolego :) Inni potrafią normalnie sie wypowiedzieć a Ty kolego norman_69 masz wiecznie jakis problem :) Dzis biorę sie za wydech i zobaczymy co bedzie :)

To zainwestuj kilka setek i zamontuj sekwencję i będzie jeździło, wymieniasz tylko to co pod maską:wink:

Jak z tymi obrotami na PB ?


https://plus.google.com/u/0/114649407004978484510 Zapraszam do galerii niektórych moich prac :)

Mechanika , Naprawy Główne i Bieżące, Poprawki LPG , Montaż LPG, Strojenie AFR , Diagnostyka VCDS 15.7.3 tel.889 992 019 Zapraszam , na pewno się dogadamy :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile wynioslo by przerobienie tego na sekwecje :D W wiec tak po zmianie uszczceli pod przepustnica jakby lepiej ale dziś wziąłem sie za tlumik :) kupiłem nowy ale nie było uszczelek pod kolektor i za kolektorem przed katem a stare się rozsypały i jak zapaliłem to strasznie warczy a obroty opadają jeszcze wolniej wiec może faktycznie nieszczelność wydehu tez moze sie przyzynic do tych obrotów. Jutro bede miał uszczelki złoże tak jak być powinno i napisze co i jak :) dzięki za zainteresowanie tematem ;)

---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

a i sorki za błędy spieszyłem sie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...