zielony04 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam 1) Jakie są dopuszczalne korekcje w grupie 13 2) Czy odczyty na "plus" (+0,4;+0,65;+0,8) świadczą lub mogą świadczyć o zużytej pompie wtryskowej
Gość cwiara Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Ksiazkowo to od -2.9 do + 2.9. Sent from my iPhone using Tapatalk
trepek Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 2) Korekcję mówią o nierównomierności spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w każdym cylindrze. Wartości są odnoszone do wyniku uzyskanego na cylindrze z wtryskiem sterującym (tutaj przyjmuje się punkt 0). Wartości dodatnie oznaczają, że na cylindrach wymagana była większa dawka paliwa aby zachować równomierność pracy silnika w stosunku do cylindra odniesienia. Innymi słowy mówiąc albo na tych cylindrach ucieka kompresja albo wtryski leją.
zielony04 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Czyli korekcja którą wyżej wymieniłem o niczym nie świadczy. pytam bo mam "problem" z odpalaniem. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/swiece-zarowe-uklad-zasilania-257808/ W skrócie objawy spalonej świecy ( jednak ze świecami jest wszystko OK). Jestem na etapie szukanie przyczyn.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się