Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który płyn do wspomagania wybrać


Jay_Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o poradę który płyn do wspomagania zalać. Mój jest aktualnie bardzo brudny, ma kolor ciemny, bursztynowy, także trudno stwierdzić czy ktoś lał czerwony, czy zielony, a mam już poniżej minimum.

Myślę zmienić na Febi tylko nie wiem czy na 06161(syntetyczny), czy na 06162(mineralny).

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz kupić LHM citroena on jest mineralny i też dobry bynajmniej ja tak zrobiłem i śmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz kupić LHM citroena on jest mineralny i też dobry bynajmniej ja tak zrobiłem i śmiga

bardzo dobre posuniecie, LHM ma o wiele lepsze właściwosci od ori płynu audi

trzeba pamietac o wymianie co 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że są różni producenci tego LHM +, którą firmę polecacie, czy wszystkie są zielone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że powinienem płukać układ? Mam w zbiorniczku czarny olej na ściankach a płyn jest tak brudny, że nie wiadomo jaki tam był lany. Jak nabiore do strzykawki wygląda na brunatny, a jak rozleje kilka kropel na śniegu przechodzi jakby w żółty ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ przepłukać plus wyczyścić zbiorniczek benz ekstrakcyjną oraz sitko... oczywiście pierw przepłukaj potem demontaż zbioniczka czyszczenie itp itd zalać nowym płynem odpowietrzyć procedura gdzieś opisana na forum i cieszyć się czystym płynem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba porozpinac jak najwiecej węży, przekrecic kierownica od lewej do prawej

aby jak najwiecej wyszło płynu, zbiorniczek i całą resztę umyc benzyną

zalac płynem, powajchowac kierownica i zlac wszystko

jak trzeba umyc raz jeszcze zbiornik, zalac swiezym

za 2 lata powtórzyc procedurę :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jutro się będę z tym bawił. Podejrzewam, że na zgaszonym silniku tą operacje robić ;d ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcesz inaczej to zrobić ? :grin:

oczywiście że na zgaszonym, ukłąd odpowietrzy sie sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę się nie śmiać :D Myślałem, że może jak odpale to wyciśnie lepiej płyn hehe.

Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz zalewał zbiorniczek to lej pod korek

zapal silnik za 5 sekund i zgaś, nalej na maxa na miarce i znowu zapal na 5 sek i zgas

sprawdz stan, ewentulanie dolej

potem zapal i krec kierownica od lewej do prawej 3 razy, zgas silnik i sprawdz stan

dolej jesli potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. Jutro kupie 2 litry LHM i będę działał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 litr spokojnie wystarczy na płukanie i zalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz? Jak tam wchodzi 700 czy 800 ml to chyba muszę mieć przynajmniej drugie tyle na przepłukanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dziś płyn. Idealnie zielony nie jest trochę ściemniał ale jest o wiele czystszy niż wcześniej. Mam jednak wrazenie, że kierownica ciężej chodzi i pompę bardziej słychać. Popiskuje też trochę przy max skrętach. A i jak go zgasze to płyn bardzo delikatnie sie pieni przez chwilę (możliwe że to normalne, wcześniej nie zwróciłem uwagi). Możliwe, że jak troche pojeżdżę to się uspokoi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko na miEJŚCU JEST W zbiorniczku?? nie wyleciało płyn nie może bulgotać i się pienić źle odpowietrzyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...