Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który płyn do wspomagania wybrać


Jay_Z

Rekomendowane odpowiedzi

Sitko jest na miejscu. Na zapalonym silniku nic nie bulgocze ani się nie pieni. Jak go zgaszę to idą przez moment delikatne bąbelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zrobić tak żeby pompa nie zasysała powietrza ze zbiorniczka, jak się w nim pieni bo będzie się cały czas zapowietrzał, najlepiej to unieść auto do góry 2 koła powietrzu odpiąć od zbiorniczka wężyk powrotny zaślepić zbiorniczek od powrotu zalać zbiorniczek do pełna odpalić silnik i kręcić kierownicą prawo lewo i dolewać płynu zanim zniknie całkiem, kręcić tak długo aż pojawi się na wężyku powrotnym. Włożyć wężyk powrotny od zbiorniczka tak żeby leciał do niego płyn z góry tak żeby się nie pieniło jak nie będzie powietrza zapiąć go z powrotem do zbiorniczka ale tak żeby jak najmniej uleciało ze zbiorniczka wyrównać stan i będzie działać.

A olej trzeba było kopić oryginalny i nie był by problemów

ORYGINALNY OLEJ DO WSPOMAGANIA SKODA VW AUDI SEAT (3001071776) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten od citroena bije ori audi na głowe :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego devastation masz jakieś pomysły związane z moim problemem ;d ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do konca sprawna pompa

to że wymieniłes płyn po tak długim czasie spowodowało jej nadmierne zuzycie

wymiana mineralnych płynów nie może nastepowac rzadziej jak co 2 lata

teoria swoje a życie swoje, niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem kiedy był wymieniany płyn, to auto mam dopiero pół roku, a jeszcze 20 tys temu było serwisowane w ASO w Niemczech także trudno powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie jest to wina płynu, bo jest dokłądnie taki jak powinien tam trafić

od 20 lat leje ten płyn do wszystkich układów które wymagają mineralnego płynu

i nic sie nie dzieje, niesprawnosc ukłądu to juz co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic będę tak jeździł aż pompa padnie. Oby tylko przekładnia nie padła bo to już większe koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekłądnia Ci nie zdechnie tylko pompa

stosowanie oleju mineralnego lub syntetycznego jest uzalezniona tylko

i wyłacznie od rodzaju zastosowanych uszczelnień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tyle dobrze.

---------- Post dopisany 14-02-2013 at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 16:53 ----------

Uspokoiła się ta pompa jak trochę pojeździłem. Już płyn się nie pieni a pompa chodzi cicho, pewnie się odpowietrzyła do końca. Co prawda kierownica dalej dość ciężko chodzi, ale tak było od początku. Jak się trochę pogoda poprawi to spróbuję popuścić trochę śrubę regulacyjną na maglu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierwsze słyszę o czymś takim,butelka wygląda jak "Motor Doktor" :D. Do wspomagania powinieneś zalać płyn mineralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...