Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieoryginalne radio nie chce działać :(


salamander

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z wymiana radia w swojej B6

Kupilem na allegro potrzebne przejsciowki do podlaczenia nieoryginalnego radia.

Jednak ich zastosowanie wogole nie daje efetku.

Radio wogole sie nie chce wlaczyc.

Pominalem nawet zakupione przejsciowki i radio było podpiete na przejsciowke ktore dostałem z radiem (radio Pioneer DEH-2220UB)

Niestety tez nie zadziałało

Znalazlem w domu jeszcze inne radio samochodowe i tez sie nie włacza.

Sprawdzalem czy jest napięcie na przejsciowkach i jest rowne 12V

Nie wiem w czym jest problem, radia sa sprawne napewno bo w drugim aucie dzialaja bez problemu

Co moze byc tego przyczyną ze w Audi nie chcą one sie załączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy cos jest nie tak z wtyczką oryginalną od Audi

kostkaaudia4.jpg

Ten cienszy kabelek o dwoch odcieniach zielonego nie pokrywa sie wogole z zadną przejsciowka jaka posiadam.

Nie ma bolca akurat w tym miejscu gdzie przychodzi łączenie oryginalnej wtyczki z gniazdkiem z przejsciowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz instalację do radia sterowanego po szynie CAN.

Połącz przewody czerwony i żółty w wiązce radia i powinno ruszyć.

Co prawda nie będziesz miał wyłączania radia po stacyjce ale to najprostszy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 w jego instalacji nie ma tak prosto ze stacyjką. Ta informacja oraz informacja o zapalonych światłach idą po szynie CAN.

Można to obejść stosując odpowiedni adapter albo trzeba się dokopać do stacyjki i wyprowadzić plus po stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rano zobacze co zdzialam, najbardziej mi chodzi o to aby radyjko zadziałało.

Fajna sprawa jest jak radyjko sie zapala i gasnie po stacyjce - tutaj od strony radia chodzi o podlaczenie czerwonego przewodu plusem ze stacyjki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czerwony to stacyjka.

W oryginalnej wiązce pioneera zawsze były konektory umożliwiające zmiany w instalacji zasilania radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio działa, trzeba było polaczyc te 2 przewody (czerwony z żółtym), dziekuje za pomoc :)

Z plusem od stacyjki narazie sobie daruje prace, chyba ze to jest latwe do zlokalizowania i wyprowadzenia.

Dzisiaj i tak bede rozbierał caly tunel środkowy az do deski rozdzielczej wiec moze da sie to wykorzystac i zrobic przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus po stacyjce pociągniesz z cienkiego, czerwonego kabelka idącego w wiązce pod kolumną kierowniczą. Musisz ściągnąć półkę pod nogami kierowcy i najlepiej dolna obudowe kolumny choc niektórzy nie ściągali. Tam znajdziesz ten kabelek. Ja tak robiłem u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie z plusem od stacyjki sobie daruje robote

Co mnie niepokoi po zmianie radia to, ze po wyłączeniu go z tylnych glosnikow wydobywa sie takie dość głosne puknięcie. Czy to moze miec zwiazek z tym adapterem ktory sie stosuje aby dzialaly tylne glosniki przy wymianie radia??

Jeszcze jest kwestia samego odbioru stacji radiowych, nic mi nie łapie - czy to z separatorem (ktory dostalem z reszta kabelkow) czy bez.

z tego separatora jest taki cienki niebieski kabel z napisem - "power antene" gdzie go dokladnie podłaczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...