ehyx1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Siemka posiadam audi a4 b5 2000r z silnikiem 1.8t oraz automatyczną skrzynią biegów w trasie spala mi 13-14LPG przy oszczędnej jeździe tzn 90km/h przy czym komputer pokazuje poniżej 7 litrów, dodatkowo samochód spala równocześnie z gazem benzyne, na ostatnie 450 km przepalił 1/4 zbiornika z czego 10 x był odpalany na zimnym aż się przełączy na gaz, a przełącza się szybko, nie wykluczam tego że podczas pracy pompa paliwa wylewa gdzieś paliwo poza auto w trakcie jazdy, aczkolwiek w aucie nie śmierdzi benzyną i nie zaobserwowałem jeszcze plamy z paliwa pod autem, w miescie spala około 20-25 lpg + wspomniana benzyna, założona nowa listwa wtryskowa, wyregulowane, dodam że przed wymianą też tyle palił, sonda i tp sprawdzana na kompie, nie ma błędów, w czym może tkwić problem? jest w stanie ktokolwiek mnie nakierować ? ewentualny "spec" z krakowa mile widziany !! dodam że zrobiłem kiedyś 50 km na samej benzynie i miałem wrażenie że na 100 przepalił 25 litrów
ja74687 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 dziwne że pali ci pg z lpg poszukaj nieszczelności pb bo jak by palił lpg to znaczyło by że kt/óryś wtryskiwacz puszcza pb, pojedź może wyregulować lpg bo możliwe że ci mapy pb porozwalał i dlatego tyle chla ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ---------- Zobacz może jeszcze co ci VAG pokaże
prezesik18 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Kup interfejs do centralki LPG i będzie można zobaczyć ustawienia. Być może masz ustawione wzbogacanie LPG poprzez dodawanie PB na wysokich obrotach.
Łukasz13 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Sprawdz czy nie ciągnie paliwa przez węzyk z regulatora na listwie. A po za tym trzeba zrobic logi to podstawa, a kabla pewnie nie masz?
ehyx1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 wszystko było by ok ale od tygodnia nie pracuje ;/ kabelek bede miec na dniach, a benzyny to ubywa mi stale nawet przy 1500 obrotach, w sumie macie racje że bez kabla nie robota
ja74687 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 musisz zobaczyć czy li któryś wtrysk nie leje paliwa, jak jest od niego napięcie odcięte podczas pracy na lpg
ehyx1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 jutro kupie kabelek i bede walczyć, jak coś jakim programem? bedzie wyraznie napisane ze wtrysk leje? ewentualnie wtrysk pojedynczo da sie wymienic?
grzes1150 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Jest coś uwalone nie ma siły (sonda, czujnik temp, przepływka, regulator ciśnienia paliwa ?..................) a jak kolega nie ma za bardzo pojęcia na diagnostyce to radzę udać się do dobrego machera ew. poprosić kogoś z okolicy, podjechać na spota i chłopaki podepną , podpowiedzą
ehyx1 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 dzisiaj w nocy tankowalem benzyny za 20 zł, gazu za 20, potem samej benzyny za 45 zl, nastepnie za 30 zł gazu , udało mi sie na tym zrobic 115 km ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ---------- mam sterownik/komputer AKME (kme) możliwe żeby przez jego awarie takie cos sie działo? często mam tak że przy mocniejszym naciśnięciu na gaz samoczynnie przełącza się na benzyne, ale przy spokojnej jezdzie jak się nie przełącza i tak spala cały czas benzyne równocześnie z benzyną
ja74687 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 zobacz jest takie coś chyba jak czujnik ciśnienia czytałem że jak to się uwali to automatycznie przełącza na PB, u mnie to tak to wygląda MAPSENSOR CZUJNIK CIŚNIENIA AC PS-01 STAG 200 300 (3033448664) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale tak jak chłopaki ci piszą kabelek do lpg i wtedy powinno pokazać
prezesik18 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Interfejs do lpg kupisz u viakena za około 40zł, oprogramowanie do twojej instalki znajdziesz na stronie producenta KME. Będziesz miał wgląd do parametrów i będzie mógł zrobić logi podczas jazdy i się okaże - czy reduktor siada. Spadające ciśnienie na reduktorze jest przyczyną przeżucania z lpg na pb.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się