Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


cl4vish

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zaznaczam jestem tu nowa i prosze o zrozumienie!!

szukam i nie potrafie znalesc odpowiedzi na pytanie.. Do rzeczy..Posiadam Audi A4 1.9 TDI 2004 r. od 2 dni swieci mi kontrolka check engine. Z autem nic sie nie dzieje nie traci na mocy praca silnika jak zwykle.. jednak niepokoi mnie spalanie! otóż spala mi 7-12 a nawet 30l/100km przy jezdzie w miescie jak i w obszarze niezabudowanym... Jutro wybieram sie na warsztat jednak chcialam sie Was poradzic? Co sie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz faktycznie zaczynam się zastanawiać nad N18... :decayed: zobaczymy. Jutro ma mi przyjść N75, więc najwyżej zrobię jak ty i go dam w miejsce N18. Przy okazji wymieniam też wszystkie przewody podciśnienia, bo faktycznie w tym oplocie to nie widać w jakim są stanie.

Jak u Ciebie wygląda EGR? Bo u mnie jest oczywiście uwalony olejem...

No zobacz :) ja tez kupilem N75 i teraz mam dwa wstawilem go za n18 i jest git nie wiem jak wygladal EGR bo jak czyscili mi turbo to ziomek przy okazji tez go wyczysci ale mowil ze cos brudny byl na kompie wygladal dobrze

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ----------

Witam wszystkich zaznaczam jestem tu nowa i prosze o zrozumienie!!

szukam i nie potrafie znalesc odpowiedzi na pytanie.. Do rzeczy..Posiadam Audi A4 1.9 TDI 2004 r. od 2 dni swieci mi kontrolka check engine. Z autem nic sie nie dzieje nie traci na mocy praca silnika jak zwykle.. jednak niepokoi mnie spalanie! otóż spala mi 7-12 a nawet 30l/100km przy jezdzie w miescie jak i w obszarze niezabudowanym... Jutro wybieram sie na warsztat jednak chcialam sie Was poradzic? Co sie dzieje?

Trzeba by logi zrobic :P zobaczyc jakie błędy pokazuje komputer inaczej to strzelanie w ciemno :)

---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

Kopci mocno ?

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

U mnie egr jest troszkę uwalony olejem.

Również zaczynam od wymiany przewodów.

Po za tym z tyłu silnika coś jakby mi syczało nie wiem czy to coś przy pompie vacum.

Jak dociskam tam taki łącznik to przestaje.

No to znalazles nieszczelnosc :) usun :) i zobacz czy sie poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem i nie wiem co jest zgrane moze ty usunełes swojom usterke i wiesz co moze byc uszkodzone

1. Po pierwsze zrób logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

2. Po zrobieniu logów popatrz jak pracuje sztanga przy turbinie (robisz to będąc w grupie 011 BS).

3. Przy okazji sprawdź w jakim stanie są wężyki podciśnienia: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virus1984

Nie kopci, jedynie skacze spalanie, np z 5L na 19L :/ jutro jade na kompa

Dzieki za odp :wink:

:) daj znac jak poszlo

Okazalo sie ze to czujnik temp paliwa wiec tylko wymienic nieduzy koszt :) a co do spalania to norma tym sie nie mam sugerowac.

wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do spalania tym sie nie mam sugerowac.

wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem.

A kto diagnozowała silnik..?

PS. Ma kolezanka załozony dwa razy ten sam temat. Tu i jeszcze link

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kontrolka-check-engine-wysokie-spalanie-263294/.

Standardowo tego sie nie robi.

Nie mowiac o tym ze mozna sie pogubic.

PS. A jak auto zapala rano?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do spalania tym sie nie mam sugerowac.

wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem.

A kto diagnozowała silnik..?

PS. Ma kolezanka załozony dwa razy ten sam temat. Tu i jeszcze link

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kontrolka-check-engine-wysokie-spalanie-263294/.

Standardowo tego sie nie robi.

Nie mowiac o tym ze mozna sie pogubic.

PS. A jak auto zapala rano?

Pozdrawiam

a zyczysz sobie dokladne dane warsztatu?

Kolego jak zauwazyles jestem od kilku dni na forum co zaznaczylam na poczatku. Jak do tej pory koledzy pomagali.. NIE krytykowali.

a co do auta rano zapala bez problemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje.

Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy).

Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza..

Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic.

I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc.

Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat.

Czy był podłaczony komputer do auta? I zrobiony test VAG?

Panowie mechanicy opowiadaja czasami bardzo rozne rzeczy, ktore nie przynosza poprawy. A czlowiek traci tylko pieniadze.

Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel?

PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem.

PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje.

Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy).

Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza..

Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic.

I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc.

Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat.

Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel?

PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem.

PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala.

Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje.

Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy).

Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza..

Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic.

I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc.

Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat.

Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel?

PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem.

PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala.

Skontaktowalam sie z Tomkiem ale troszke za pozno. Bylam u Radziejowie "Wojtas" Wojciech Grzeszczuk ( rodzina)

a co do postów.. zeby dodac moj pierwszy temat musialam miec swoj pierwszy komentarz:wink: Jezeli kogos zmylilam z gory przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem...

No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. :hi:

Moniko, nie ma sprawy. Najwazniejsze zeby diagnoza była dobra i autko nie paliło (jak sama napisałas) 19L

Oraz zapamietaj (to jest rada, a nie krytyka) ze tu na tym forum ( i nie tylko tym) podstawą naprawy samochodu jest diagnostyka VAG.

Czyli słowami laika podłaczenie komputera z odpowiednim programem do auta. I zrobienie testu czyli tzw. LOGI.

Jezeli pojedziesz gdzies do warsztatu i panowie fachowcy nie beda wiedzieli o co chodzi... to szybko uciekaj.

Pozdrawiam :smiley:

Koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem...

No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. :hi:

dziekuje Ci:wstydliwy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem...

No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. :hi:

Moniko, nie ma sprawy. Najwazniejsze zeby diagnoza była dobra i autko nie paliło (jak sama napisałas) 19L

Oraz zapamietaj (to jest rada, a nie krytyka) ze tu na tym forum ( i nie tylko tym) podstawą naprawy samochodu jest diagnostyka VAG.

Czyli słowami laika podłaczenie komputera z odpowiednim programem do auta. I zrobienie testu czyli tzw. LOGI.

Jezeli pojedziesz gdzies do warsztatu i panowie fachowcy nie beda wiedzieli o co chodzi... to szybko uciekaj.

Pozdrawiam :smiley:

Koniec OT

Dzieki kolego :wink: zapamietam

Czesto spotykam sie z przeswiadczeniem " mloda dziewczyna nie zna sie czyli mozna wyssac kase :/"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest już ok. Co ciekawe przewody podciśnienie niby były ok, ale wymieniłem je wszystkie i problem z niedoładowaniem zniknął, więc pewnie były rozluzowane na samych końcach. Natomiast problem z przeładowaniem zniknął dopiero po wymianie N75.

Jeśli chodzi o przewody to łącznie poszło 3m (3mm) i 1m (5mm).

---------- Post dopisany 12-03-2013 at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2013 at 17:53 ----------

A jednak nie N75, bo dzisiaj miałem notlauf... Ciągle jest przeładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie i Pani może pomożecie mi w zdiagnozowaniu.

Pacjent A4 2006 AVant 2,0 tdi 140km.

Otóż na biegu 1 i 2 auto prawie w ogóle nie przyspiesza, strasznie muli. Na biegu 3 autko rwie do przodu aż miło, tak samo na pozostałych. Czy to jest normalne żeby tak muliło na pierwszych 2-ch biegach?? Auto wtedy sprawia wrażenie strasznie ciężkiego, jakby czołgiem było.

Np. gdybam chciał startować z pod świateł to podejrzewam że Polonez by mnie wyprzedził,aż do 3 biegu.

Co może być przyczyną?? A może ten typ tak ma??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie i Pani może pomożecie mi w zdiagnozowaniu.

Naprawdę tak ciężko przeczytać cały temat? Masz wszystko napisane...

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Najnowsze logi po wymianie przewodów, N75, N18 (turbo było czyszczone wcześniej). Ciągle przeładowanie... Ktoś pomoże?

BS:

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (0 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 003,008,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...