Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapieczone turbo przyczyna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pewnie zaraz ktoś powie, że temat wałkowany sto razy ale to trochę inny problem. Latem moja a4 zaczęła wpadać w tryb serwisowy w granicach 3000 obr/min, trochę poczytałem polecono mi wymienić gruszkę od turbo, ale jak ją zdjąłem dźwignia miała mały zakres ruchów. Wyjąłem turbo, rozebrałem w środku było czyste od nagaru, miało jednak na gładzi po której chodzą kierownice nalot w kolorze piaskowym, co sprawiało, że kierownice nie chodziły. Wyczyściłem to wszystko złożyłem i jeździłem ale niedawno znowu to samo. Pewnie znów ten nalot. W zbiorniczku wyrównawczym ubywa mi płynu. Czy możliwe jest, że to płyn dostaje się ze spalinami na kierownice i tworzy ten piaskowy nalot?

Opublikowano

Może uszczelka pod głowicą, skoro płyn ubywa

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dokladnie po przeczytaniu mozna stwierdzic ze uszczelka sie szykuje do roboty

Opublikowano

Wyciek bliżej nie ustalony, pocą się przewody przy czujniku temperatury G2/G62 i przewód pod pompą tandemową, choć jak robiłem próbę ciśnieniową wpuszczałem 4 atmosfery w układ i ciśnienie nie spadało. Ostatnio zmieniłem zakrętkę na zbiorniku wyrównawczym i wydaje się że jakby płynu teraz nie ubywa. Moje pytanie, czy może ktoś tak miał, czy ubywający płyn G12 przez uszczelkę do spalin może spowodować nalot na turbinie a w efekcie zatrzymanie kierownic w tryb dużego doładowania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...