ryshard Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam, pewnie zaraz ktoś powie, że temat wałkowany sto razy ale to trochę inny problem. Latem moja a4 zaczęła wpadać w tryb serwisowy w granicach 3000 obr/min, trochę poczytałem polecono mi wymienić gruszkę od turbo, ale jak ją zdjąłem dźwignia miała mały zakres ruchów. Wyjąłem turbo, rozebrałem w środku było czyste od nagaru, miało jednak na gładzi po której chodzą kierownice nalot w kolorze piaskowym, co sprawiało, że kierownice nie chodziły. Wyczyściłem to wszystko złożyłem i jeździłem ale niedawno znowu to samo. Pewnie znów ten nalot. W zbiorniczku wyrównawczym ubywa mi płynu. Czy możliwe jest, że to płyn dostaje się ze spalinami na kierownice i tworzy ten piaskowy nalot?
edekxp Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Może uszczelka pod głowicą, skoro płyn ubywa Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk
tomcrack27 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 dokladnie po przeczytaniu mozna stwierdzic ze uszczelka sie szykuje do roboty
ryshard Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Wyciek bliżej nie ustalony, pocą się przewody przy czujniku temperatury G2/G62 i przewód pod pompą tandemową, choć jak robiłem próbę ciśnieniową wpuszczałem 4 atmosfery w układ i ciśnienie nie spadało. Ostatnio zmieniłem zakrętkę na zbiorniku wyrównawczym i wydaje się że jakby płynu teraz nie ubywa. Moje pytanie, czy może ktoś tak miał, czy ubywający płyn G12 przez uszczelkę do spalin może spowodować nalot na turbinie a w efekcie zatrzymanie kierownic w tryb dużego doładowania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się