Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 2.8Q Automat


kicker

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent A4 2000r 2.8Q Automat, kolega ma chęć zakupić owe auto. Po przejechaniu kilku km, wyskoczyły błędy:

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit

P0150 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean

P1130 - 35-00 - -

17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean

P1138 - 35-00 - -

Auto w porównaniu do mojego manuala wydaje się trochę słabe, podczas gazowania z rury leci czarna woda, woda rozumiem, auto długo stało w komisie ale że czarna? może to świadczyć o problemach ze spalaniem ?? czas wtrysku na wolnych 2,83-4,50ms obroty delikatnie falują 680-720rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym aucie jest problem z grzałkami na obu sondach . kolejne 3 błedy swiacza o zbyt ubogiej mieszane co moze byc spowodowane nieszcelana odma lub uszkodzona przepływka badz problemem z paliwem . bez logów nic wiecej konkretnego nie da rady powiedziec .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się jeszcze sprawdzić że sondy stoją na 0,115V pewnie dlatego że grzałki nie działają. Odma jest połamana. W 5 świeczkach jest olej więc pewnie uszczelka pod deklem do wymiany. W poniedziałek będę sprawdzał sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej lepiej zajmij się nieszczelnościami w dolocie i tą odmą, nie masz błedu grzałki sondy, ten błąd może wynikać z tego ze ciagnie lewe powietrze, datego masz błąd ubogiej miesanki na wolnych: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

i sondy stoja na ubogo. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 pierwsze błedy tycza sie własnie grzałek w obu sondach

Jesteś pewny? Bo ja myśle że gdyby był bład grzałki to byłby zupełnie inny bład typu: Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

Ale co ja tam wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzałki mają po 8.8 Ohm, napięcie do nich dochodzi więc raczej sondy są ok, odma uszczelniona, olej w świecach wyczyszczony, przewody wysokonapięciowe suche. Zauważyłem że przewód nr 2 ma 5Kohm,

przewód nr 4 ma 5,2kohm

reszta przewodów ma po 4,8Kohm

Silnik od zimnego pracował równo, sondy też chodziły jak należy, ale przegazowałem go trochę, temp. wzrosła do 90C i wyskoczyły błędy 16514, 16534 korekty krótko terminowe 25%, sondy znowu stoją na 0.115V.

---------- Post dopisany 19-02-2013 at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 23:48 ----------

W których grupach robić logi ??

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ----------

LOG długi za co sorrki ale robiony od zimnego do ciepłego. Na wolnych obrotach wszystko było ok, zrobiłem przegazówkę, potem wyjazd z garażu, przegazówka i jedna sonda przestała pracować. Błąd po wykasowaniu wraca po chwili ponownie, tak jakby sonda umarła

Log (0 - 002,004,033)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazania przepływki są bardzo niestabilne i często na biegu jałowym za niskie. W ogóle przepływka ledwo co żyje , spróbuj z odpiętą .Może podmiana z twoją albo czyszczenie ?

Jesteś pewien , że nie ma więcej nieszczelności w dolocie ? Bo na to wskazuje.

Drugi mój pomysł to problem z którymś z wtrysków na Banku 2 , zatyka się przez co sonda wydłuż czas dla całego Banku .

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

A że przydymia ? Jak sonda wzbogaca cały Bank bo jeden wtrysk nawala to np. 2 pozostałe przylewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew :decayed:, taki mam na razie plan, zamontować tam moją przepływke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew :decayed:, taki mam na razie plan, zamontować tam moją przepływke.

przepływka to jedno , nie wpłynie na fakt ze korekty dodatnie sa na jednym banku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być winne katalizatory ?? tzn. zapchane katalizatory ??

nie wiem niestety , ale ja osobiście nie upatrywał bym winy w katalizatorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był wiejski macher u kolegi ze swoim magicznym komputerem, stwierdził że na pierwszej sondzie pada grzałka, pierwsza sonda została wymieniona na sprawną (przetestowaną) teraz wyrzuca błąd drugiej sondy. Na tygodniu kolega wymieni drugą sondę i będzie wiadomo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...