Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat 1.9 AVF logi / po programie


nex

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem, dziś będzie komplecik, nie doczytałem :wink:

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 06:28 ----------

Proszę o ocenę logów. Edytowałem 1 post. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacja poprawna. Powiedziałbym w miare "lajtowa". W sumie mądrze.

Jedyne do czego mam zastrzezenia to do kąta synchro... mozna by podregulowac.

Auto bylo mierzone na hamowni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było mierzone.

60524314.jpg

---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ----------

Kat synchro myślę że jest ok. Rozrząd wymieniany 20 tyś km temu.

Autko pali na dotyk, nigdy ale to nigdy obroty nie falowały. Spalanie na postoju na rozgrzanym silniku 0.5-0.6L. Spalanie autka w porównaniu ze spalaniem na Fisie identyczne. Na trasie 200km zrobiłem spalanie 4.9L i tak faktycznie było. Autko chodzi idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duza moc jak na taka dawke, pompki sa ori ?

"dawka" wcale nie jest taka mala :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duza moc jak na taka dawke, pompki sa ori ?

tak ori

---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 06:08 ----------

Czyli generalnie motorownia zdrowa w moim pasztecie?? Czytałem o tym, że kąt synchronizacji powinien być jak najbliższy zeru, ale to wcale nie reguła. U niektórych im bliżej zera tym auto gorzej zamulone, słabo przyspiesza lub odwrotnie. U mnie jest 2.8-3.3 i chyba nie widzę sensu aby cokolwiek regulować skoro auto czy to lato czy to zima, czy na ciepłym silniku czy zimnym przy dużych mrozach nigdy nie miało problemu z odpaleniem, zawsze pali na cyk, jeden obrót rozrusznika i odpala. Silnik chodzi bardzo stabilnie, nie trzęsie budą, nie kopci, praca jest poprawna. Spalanie jest bardzo niskie, na postoju przy rozgrzanym silniku 0.4l/h - wykaz z vaga (na fisie 0.5-0.6L), W trasie ~~5L, miasto do 7L. Spalanie zgadza się z tym co pokazuje fis. Autko nie kopci, jest dynamiczne, bardzo dobrze reaguje na gaz.

W takim przypadku chyba zbędne jest ustawianie kąta synchronizacji bliżej zeru bo później mogę tego żałować, a większych korzyści chyba z tego tytułu nie odniosę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ktoś inaczej rozplanował prog, nie doszedl do konca w 008 (co moim zdaniem nie jest za profesjonalne) a duration zwiekszyl mocno, szkoda ze Soi nie ruszone za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakich kołach kolego masz to spalanie 5L ?

Gratki wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w dynamicznym kat pod koniec sie rozjezdza troche(to akurat normalnie)Tylko teraz masz momentami 6 stopni.Jak ustawisz na zero to w dynamicznym nie bedzie wiecej jak 3stopnie.

Ponadto powinien ciutke lepiej palic jak i moze ułamek mocy sie zwiekszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakich kołach kolego masz to spalanie 5L ?

Gratki wozu.

ostatnio z Zakopca zrobiłem na trasie 190km spalanie 4.9L/100 na zimowych 15 cali. Na 18 spalanie jest kolo 0.5L większe

No w dynamicznym kat pod koniec sie rozjezdza troche(to akurat normalnie)Tylko teraz masz momentami 6 stopni.Jak ustawisz na zero to w dynamicznym nie bedzie wiecej jak 3stopnie.

Ponadto powinien ciutke lepiej palic jak i moze ułamek mocy sie zwiekszy.

Jednak chyba nie będę eksperymentował skoro teraz jest wszystko jak należy. Boję się że jak zacznę ulepszać coś co jest dobrze to później będę żałował że było dobrze a zachciało mi się dłubać i popiernicze :decayed:.

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ----------

Postanowiłem że nie będę ustawiał gdyż jest idealnie i nie ma potrzeby, zresztą wystarczy przeczytać poniższy temat cały, aby dowiedzieć się że ie ma reguły i bzdurą jest to iż im bliżej 0.0 tym lepiej gdyż to indywidualna sprawa każdego auta.

Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD

Cytat jakich wiele:

Może spróbuj mu dać wartości bliżej +3. Ja dzisiaj wróciłem do poprzednich (starych) kątów synchronizacji i jest o niebo lepiej. Obecnie mam (skacze mi) +1.1, +1.7, +2.8 i zmiana zauważalna od razu. Po włączeniu silnika spalanie zmalało do 0,4 litrów (na postoju). Postanowiłem z kolegą zrobić małą rundkę testową i autko żwawiej reaguje na gaz, szybciej wchodzi w obroty, podczas jazdy spalanie też zauważalnie spadło ... jednym słowem wrócił mój stary dobry kompan :-), takiego jakiego pamiętam. Teraz wiem, że nie ma co się sugerować tym, że bliżej 0 jest lepiej. Totalna nie prawda. Każdy samochód jest inny, a co za tym idzie inaczej będzie reagował na zmiany kąta synchronizacji. Takie są moje wnioski. Mojemu zdecydowanie służą te bliżej +3 (granicy).

tak że dziękuję za dobre rady, ale nie skorzystam, aby później nie żałować, skoro obecne ustawienia są dla mojej motorowni idealne, o czym pisałem wyżej.

Dzięki za rady i oceny logów :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...