Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poproszę o analizę logów


noodles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poproszę o analizę logów: AUDI A4 B6; 1.9 TDI; 130 KM; AWX; 2002 r.

Auto świeżo kupione więc poproszę o solidną garść informacji ;).

Zrobiłem tylko statyczne i BS, ponieważ nie mogę dogrzać auta.

Napiszcie czy jest sens robienia logów dynamicznych na niedogrzanym aucie.

1. BŁĘDY:

Log (0 - n/a)

2. STATYCZNE NORMALNIE:

Log (1 - 000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 007)

Log (6 - 013)

Log (7 - 014)

Log (8 - 018)

Log (9 - 023)

3. BS:

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 011)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd czujnika temp pojawia się po skasowaniu ponownie od razu?? Sprawdź wtyczkę od niego, ale pewno do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no logi ogółem robisz na dogrzanym silniku , a temperaturę źle może przez czujnik pokazywać, najlepiej zacznij od sprawdzenia czujnika później ewentualnie termostat no i wtedy zrób logi bo z dynamicznych więcej wyczyta się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd czujnika temp pojawia się po skasowaniu ponownie od razu?? Sprawdź wtyczkę od niego, ale pewno do wymiany

Po skasowaniu błąd nie pojawił się ponownie, ale sprawdzałem to po około 3 min. od skasowania. Postaram się to dzisiaj raz jeszcze sprawdzić.

Co do sprawdzenia wtyczki to jestem kompletnie zielony, nie wiem nawet gdzie jej szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem walnięty czujnik to po skasowaniu błędu od razu go nie pokazywało, no a czujnik jest z tyłu silnika po lewej stronie ( patrząc od przodu ) jak wpiszesz w google grafika czujnik temperatury audi to jest sporo zdjęć gdzie widać jego lokalizację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką widzisz temperature na szafie ?

Około 70 stopni.

No to masz termostat do wymiany (już przepuszcza za wcześnie) bo taką samą temperaturę widzi sterownik silnika w grupie 007 (ostatnia kolumna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką widzisz temperature na szafie ?

Około 70 stopni.

No to masz termostat do wymiany (już przepuszcza za wcześnie) bo taką samą temperaturę widzi sterownik silnika w grupie 007 (ostatnia kolumna).

No i to by sie zgadzało... niepokoi mnie jednak ten bład czujnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie skasowany bo gdyby nadal istniał (open or short to ground) to nie odczytalibyśmy obecnej wartości temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znów pojawił się ten błąd czujnika, ale po skasowaniu nie powraca.

Zaobserwowałem, że podczas pierwszego rozruchu silnika po nocy rzuca trochę autem (później jest wszystko OK - auto ładnie odpala). Czy to może być przyczyna, tego, że ten błąd pojawia się tylko przy pierwszym uruchomieniu silnika.

Czy wiecie o co chodzi z tym błędem:

1 Fault Found:
01560 - Passenger Door
           61-00 - Won't De-Safe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna tego szarpania może być właśnie ten czujnik a to dlatego że ma on wpływ na świece żarowe które przy uszkodzonym nie będą grzać a żeby to sprawdzić wystarczy odpiąć rano wtyczkę z czujnika i wtedy zobaczyć jak odpala ponieważ przy odpiętym czujniku świece będą grzały z 10 s

no i jeszcze ten kąt synchronizacji mógłby być bliżej 0 bo na zimnym silniku pewnie ponad 3 będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - to wszystko wiadomo, wymieniam czujnik i termostat.

Sorry za lamerskie pytanie, ale gdzie mogę kupić ten czujnik i ile kosztuje ;).

O co chodzi z tym kątem synchronizacji i co jeszcze można wyczytać z tych logów, które wrzuciłem. Jestem w trakcie zamawiania części do wymiany rozrządu, a przydałoby się zrobić wszystko co można za jednym podejściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o czujnik to ja dostałem oryginał bez problemu od ręki w zwykłym sklepie motoryzacyjnym , płaciłem coś kolo 70 zł

jeśli chodzi o kąt synchronizacji to masz to w 004 bloku ostatnia pozycja, powinno byc tam najlepiej 0 i przy wymianie rozrządu powinni CI to ustawić ale mnie akurat nie ustawili i robiłem to sam pierwszy raz i okazało się to banalne ale więcej o tym możesz poczytać w tym wątku: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/1-9-tdi-131km-2002-r-awx-kat-synchronizacji-260482/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to działaj a ja to w sumie zadowolony jestem, mieliśmy trochę z a4 burzliwych dni ale w sumie oprócz kilku szczegółów jest ok :) szkoda tylko że rozrząd mam jeszcze stary bo w 2002 juz były montowane rozrządy z większą rolka a u mnie jeszcze mała i ponoć mniej trwała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jesteś zorientowany w temacie.

Nie mogę skasować VAG'iem inspekcji serwisowej. Podczas próby adaptacji sterownika otrzymuję komunikat, że nie jestem zarejestrowany.

O co chodzi? Wersja VAG 409

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...