Tomek Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Mam pytanie czy silnik AWT jet bez kolizyjny.Pytam ponieważ,po zdjęciu paska rozrządu i wymianie uszczelniaczy mogę kręcić wałem korbowym w kółko.Nic nie haczy,tak ma być
Tomek Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 To z jakiego powodu mogłem obracać wałem w kółko :whistling:Jest jakieś logiczne wytłumaczenie
Tomek Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 To jak to w końcu jest zawór otwarty tłok do góry i bum,
grzes1150 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Może kreciles bez wilków albo bez paska a wtedy wszystkie zawory są zamknięte ?
kostrzewian Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 no jak nie masz zalozonego paska to zawory nie pracuja jak założysz pasek to rozrząd bedzie wtedy "napędzany"
Tomek Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 zawory nie pracują,ale jakiś powinien być otwarty
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Może akurat żaden nie był otwarty na tyle żeby spotkać się z tłokiem.
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Jezeli twierdzisz ze wszystko ok to odpalaj w czym problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się